Interjú Drencseva Natival, a NANA'S tulajdonosával

N1

A beauty blogok körében jártasaknak ismerős lehet Nati neve, hiszen a Nana's Fashion blogja az egyik legnépszerűbb kis hazánkban. Én is a blogját fedeztem fel néhány éve, az elsők között volt, akiket olvasni kezdtem, így gondolhatjátok mennyire örültem, amikor igent mondott az interjúra. :)

n-1

Divatbloggerként kezdte, majd felcsapott personal shoppernek is, amit egészen biztosan kihasználnék, ha tehetném, mert szerintem szuper ízléssel rendelkezik. Natinak ez sem volt elég, 2014-ben saját márkát indított, NANA'S névvel. A márka biztosan nem ismeretlen számotokra, hiszen egyre több hazai blogger választ a kínálatból, így több blogon is találkozhattatok már vele.

10806391_1486418618249598_1546485738282780302_nimádom

 

Ezt nem is csodálom, a ruhák fantasztikusak. Vannak közte nagyon csajos darabok, de némelyik egészen vagány, így bárki találhat magának valamit. A 2015-ös tavaszi/nyári kollekció pasztell színei elbűvölőek, alig várom, mivel fog előrukkolni a közelgő hűvösebb hónapokra.

Natival online készítettem interjút, alább olvashatjátok.

 

Akik régóta követik a munkásságod, azok divatbloggerként ismerhettek meg. Mikor érezted úgy,  hogy nem csak viselni, de tervezni is szeretnéd a ruhákat?

A gondolat már régóta bennem volt, kiskorom óta rajzoltam, festettem és mindig is szerettem a kreatív dolgokat. Körülbelül egy éve éreztem azt, hogy szeretnék a blog mellett valami másba is belevágni. A sok outfit fotózás alkalmával arra lettem figyelmes, hogy kezdtem beleunni az itthon kapható márkák kínálatába.. ekkor jött az ötlet, hogy elindítom a sajátom:)

 
Hogyan sikerült mindezt megvalósítani? Volt-e, aki segített az induláskor? Mit szólt ahhoz a család, hogy a divatiparban helyezkedtél el?

 Rettentően sok munkával, kitartással és a szeretteim - a családom és a barátaim támogatásával. Nélkülük nem sikerült volna.Eleinte  leírhatatlanul sok nehézségbe ütköztem és amikor magam alatt voltam ők tartották bennem a lelket. Amikor 3 éve kijelentettem otthon, hogy nem megyek a jogi karra órási port kavartam... Egyáltalán nem örültek neki, de szerencsére már ők is úgy látják, hogy a helyes utat választottam. 

 

 Van-e valaki, aki kimondottan a tervezésben segít, vagy egyedül álmodod meg a ruhákat?

Egyedül én tervezek és így is fog maradni.:) 

 

n-3

 

 A 2015. évi tavaszi-nyári kollekciód gyönyörű pasztell színekben jelent meg. Tervezed-e, hogy az őszi-téli kollekció is adott színekből álljon? Ha igen, mik lesznek az irányadó árnyalatok?

Az őszi kollekcióban leginkább a fekete, a fehér a piros és a barnás színek fognak dominálni. 

 

 Egyre több magyar blogon látni NANA’S ruhákat. Külföldről is érdeklődnek a márka iránt?

Szerencsére sok magyar bloggert ismerek, akikkel szívesen működöm együtt:) Számomra is meglepő módon rengeteg a külföldi érdeklődő, de sajnos a webshop még nem készült el, így a külföldi együttműködések még váratnak magukra.. 

 

 Úgy gondolom, az eddigi kollekció nem csak a fiatalabb, de az idősebb korosztályon is jól mutat. Ez mennyire jellemző?

 Nagyon változó a korosztály, aki vásárol nálam.Általában a  a fiatalok a középkorúak és idősebbek is találnak számukra megfelelő darabokat. 

n-2

Korábban csak S-M méretekben készültek a ruhák. Kaphatóak már nagyobb méretekben is? Van rá kereslet?

Nagyobb méreteket általában csak megrendelésre szoktam csinálni, mert nincs akkora kereslet rá. Az őszi kollekcióban viszont már az XS-es méret is elérhető lesz:)

 

 Milyen darabokat láthatunk az őszi-téli kollekcióban?

Egyelőre ez még titok:) Annyit elárulok, hogy a nőies, csajos darabok mellett, szeretem a basic, letisztult dolgokat megfűszerezni valamivel egy extra anyaggal egy kivágással, vagy bármivel ami egyedivé teszi az adott ruhát. 

 

 Magyar viszonylatban teljesen elfogadható áron kaphatóak a ruhák. Ezt mennyire tükrözi a kereslet? Mennyire keresik a ruháidat?

Az egyik legfontosabb dolog nálam, hogy a ruhák elérhető áron legyenek kaphatóak, de mindez ne menjen a minőség rovására. Nagyon odafigyelünk az anyaghasználatra és a kivitelezésre, szerencsére eddig csak pozitív visszajelzések jöttek ezzel kapcsolatban. Ami pedig engem is óriási meglepetésként ért - amióta átköltöztem a nagyobb üzletbe, rengetegen jönnek be, van, hogy reggeltől estig tele van az üzlet!

 

 Végezetül: a későbbiekben előfordulhat, hogy nem csak ruhákat, de táskákat, kiegészítőket is megtalálunk majd nálad?

 Igen, tervben van elég sok minden, de egyelőre ennél többet nem szeretnék elárulni erről:) 

 

11226910_1571576173067175_1836405213195496888_n

Nos, mint az olvashattátok, rengeteg újdonság várható, amiket személy szerint alig tudok kivárni. A képzeletbeli kívánságlistámon mindenképp szerepel egy NANA'S darab. Nincs kiszemelt, egyszerűen csak szeretnék egyet a márkától, hiszen mind tetszik. Innen is jött az ötlet, hogy készítek egy interjút Natival.

bolz-5
Aki budapesti, az mindenképpen látogasson el az üzletbe, biztosan megéri, már csak a látványért is, illetve az sem utolsó szempont, hogy találkozhattok Natival. Remélem, aki eddig nem ismerte a márkát, az ezentúl követni fogja a kollekciókat és talál majd magának való darabokat. Már csak azért is, mert nem drágábbak a ruhák, mint némelyik fast fashion bolté, mégis egyedi, minőségi darabokról van szó.

Egy szó, mint száz, nekem nagyon tetszik a márka úgy, ahogy van.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8816365184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása