Bloggerek ajánlásával

Ma egy különleges bejegyzést hozok Nektek. Mindig új könyvekre szomjazom, gyűjtöm az elolvasandók listáját, de megrekedtem, igazán jó könyvre vágytam. Gondoltam megkérdezem bloggertársaimat a MBBK csoportban, mit ajánlanának számomra. De miért tartsam meg csak magamnak ezeket az ajánlásokat? Fogadjátok hát szeretettel 4 blogger kedvenc könyvét és a gondolatait arról, hogy miért érdemes elolvasni.

book-759873_640

Nóra, a Sweet things by Norah írója

"Az én kedvenc könyvem a Holtodiglan Gillian Flynn-től. Még tavaly olvastam és az az érzelmi hullámvasút, amire felültetett, ámulatba ejtett! Amikor megbizonyosodtam volna arról, hogy melyik karaktert szeretem vagy épp utálom, jött egy csavar, ami felkavarta ezt, elég heves érzéseket kiváltva. A történet is olyan fordulatokat vett, hogy csak kapkodtam a fejem és nem tudtam letenni, két nap alatt olvastam el! Tökéletesen játszik az író velünk és magával ragad, átver. Egy élmény. (Mellékesen, a film nem volt ennyire hatásos sajnos)."

 

Bori, a Write, Shoot, Blog írója

HP

"J. K. Rowling: Harry Potter. Iszonyat sok kedvenc könyvem van, de ha választani kell akkor biztosan a Harry Pottert mondanám. Ez a történet volt az, ami mindig jelen volt az életemben. Mikor még nem tudtam olvasni anya ezt olvasta nekem esti mese gyanánt. Aztán, mikor elsőben megtanultam pár betűt, felütöttem a könyv első részét és hangosan olvastam ki az ismert betűket. Bár sokat így nem értettem belőle, de ennek ellenére ez volt az első könyv, amit egyedül olvastam. Később mikor már tényleg rendesen tudtam olvasni, anya megtiltotta, hogy a könyvből készült filmeket hamarabb megnézzem, minthogy a könyveket elolvassam. Ennek az eredeti oka az volt, hogy az ijesztőbb részektől kevésbé riadok meg, ha már ismerem a sztorit. Ennek ellenére én nagyon hálás vagyok, hiszen sokkal jobban szeretem az eredeti történetet megismerni először. Voltak, akik nem értették, hogy miért vagyok oda könyv változatért, amikor simán megnézhetném filmen is. Ők azok, akik tehernek érzik az olvasást. De nem ugyanolyan a kettő. Aztán 12 évesen teljes szívemből reménykedtem, hogy megérkezzen az a bizonyos levél. Azóta többször is elolvastam a sorozatot, ami teljesen a szívemhez nőtt. Remélem a jövőben is ugyanilyen fontos szerepet játszik majd ez a könyv az életemben."

 

Regina, a Pillangó világa bloggerinája

"Kedvenc könyv: Vedrana Rudan - Fül, gége, kés
Hogy miért ez a kedvenc könyvem?  Nos, annak ellenére, hogy majdnem abbahagytam az olvasását az első néhány oldal után, annyira elgondolkodtatott és megérintett,  mint szinte semelyik másik olvasmány. Eredetileg a szakdolgozatomhoz kellett,  hisz a témájuk ugyanaz, a szerb -horvát háború borzalmai,  annak, feldolgozása. Most értettem meg, hogy nemcsak céltalan, modernizáló lehet a káromkodás -, ami az elején úgy zavart -, hanem az érzelmi állapotot, düh és a posztraumás stressz szindróma irodalmi eszköze is. 16 felett mindenkinek ajánlom a könyvet, főleg sok zsepivel."

 

Kinga, az Everyday Pleasures szerzője

JP

"A személyes kedvencem nem más, mint Michael Chrichton Őslénypark című regénye, amely mű alapján a nagysikerű, filmtörténeti mérföldkő, a Jurassic Park kalandfilm készült. Hatalmas rajongója vagyok a filmnek, így amikor kb. 13 évvel ezelőtt felfedeztem a szekrényben egy példányt a könyvből, amelyet még édesanyám vásárolt a 90-es években, egyértelmű volt, hogy nagyon fogom szeretni a regényt is. Szó szerint rongyosra olvastam, minden hónapban elővettem, végül 2010-ben kénytelen voltam megválni az addigra salátává lett könyvtől, és antikváriumból beszerezni egy kicsit frissebb kiadást. Aki látta és szereti a filmet, az valószínűleg megérti a rajongásomat. Egy akkor merőben merész, forradalminak számító ötletet boncolgat, a cselekmény fordulatos, a szerkezeti felépítése hibátlan, végig fenntartja az érdeklődésünket, a karakterek és a jelenetek részletesen, alaposan kidolgozottak. Emellett rengeteg háttér információt tudunk meg a paleontológiáról, a számítógépes világ technikai fejlődéséről és magáról a génsebészetről is, mindezt érthető, emészthető formában tálalva.
Habár a könyv és a film jó néhány helyen eltér egymástól, számomra a Jurassic Park az egyetlen adaptáció, amely az eltérések ellenére sem rosszabb a regénynél, mindkét változatot egyformán imádom, bármikor képes leültetni a képernyő elé. A felnőtt élet következményeként kevesebb időm marad az olvasásra, de a regény (a folytatásával) a legelőkelőbb helyet foglalja el a polcomon, ma is legalább félévente egyszer kézbe veszem, és mindenkinek szívesen ajánlom. Hiszen ki ne szeretné a dinoszauruszokat?!"

Remélem tetszik Nektek, én személy szerint imádom, amikor valaki képes csodálattal mesélni a kedvenc könyvéről. Ajánlom az összes kedvencet elolvasásra és persze nézzetek be a blogokra is, mindegyiket szuperül vezeti az írója. A Harry Potter könyvek nálam is abszolút kedvencek, de a többit még nem olvastam, így van néhány újdonság a kuckózós téli estékre, melyeket el fogok olvasni.

Köszönöm a 4 emberkének, hogy részt vett ebben, de ne aggódjatok, lesz még ennek folytatása is, akadt jó pár segítőkész, lelkes blogger, aki alig várja, hogy beajánlhassa Neked a kedvenc könyvét.

 

Olvasásra fel!

Facebook

instagram

bloglovin'

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7416365208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása