Perspirex izzadásgátló | teszt

Kép 1395

Erről még nem nagyon volt szó a blogon, de az izzadással mindig is hadilábon álltam. A meleget nem bírom elviselni és sokszor a legkisebb stressztől is izzadni kezdek. Ez nem azért baj, mert kellemetlen lesz utána az illatom, mert azzal szerencsére nincs gondom, csak a felsőkön hagy csúnya foltot. Éppen ezért hosszú évek óta nem merek színes blúzokat viselni, emiatt úgy érzem, nem tudom azt adni az öltözködésben, aki lenni szeretnék.
Nem régiben hallottam a Perspirex márkáról, majd lehetőségem nyílt tesztelni is a Perspirex Plus terméket. Már jó néhány hete használom, így kialakult róla a véleményem és a tapasztalatom is. Amit a termék ígér:

"A Perspirex gondtalan, szégyenérzet nélküli életet biztosít a speciális verejtékszabályozást igénylő emberek számára, akár 3-5 napon keresztül. A Perspirex termékek egy egyedülálló, szabadalmaztatott formulát tartalmaznak, amely klinikailag igazoltan valódi, tartós védelmet nyújt az izzadás és a szagok ellen, azáltal, hogy elzárja a verejtékmirigyeket a hónaljban. Így a verejték a test más részén távozik."

Kép 1385

Röviden, a termék egy kis dugót hoz létre a verejtékmirigyekben, amik 3-5 nap alatt tűnnek el. A terméket éjszaka, alvás előtt kell használni, majd reggel tiszta vízzel lemosni. Egy hétig folyamatosan ajánlott használni, azután elég 3-5 naponta, így akár 7-8 hónapra is elegendő lehet.

Kép 1389

Izgatottan és nagy elvárásokkal vágtam bele a tesztbe. Már az első nap után megdöbbentett a változás, ugyanis az egész napot kibírtam izzadás nélkül. A következő napon már rögtön egy fél órás edzéssel teszteltem, ami után általában úgy nézek ki, mint aki lelocsoltak vízzel. Hitetlenkedve tapasztaltam, hogy a hónaljam majdnem száraz maradt, egy-egy apró kis folt jelent meg csupán. Azóta kitartóan használom és napközben valóban nem kell attól tartanom, hogy nem vehetem le a kardigánom vagy nem vehetek fel egy pink felsőt. Úgy érzem, ez egy új korszak kezdete és végre önmagam lehetek a ruházkodás terén is, amit már régóta nem tudtam megtenni. A termék bár a futással töltött idő után elvérzett, e úgy gondolom, nem is a sport mellé szánták, hanem a mindennapokra, ahol nekem tökéletesen beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Biztosan újra fogom vásárolni, mert bár az ára 4-5 ezer forint között mozog, de 7-8 hónapra elegendő és minden forintot megér. A DM üzletekben és a takemeshop.hu webolalon tudjátok megvásárolni. A terméket hamarosan a Perspirex comfort termék elnevezéssel találjátok majd meg.

Kép 1374

Kíváncsi vagyok, ti küzdötök-e hasonló problémával és ha igen, mit próbáltatok már ki ellene? Ezt az izzadásgátlót használta valaki? Remélem sokatoknak segíthettem a teszt megírásával. A www.perspirex.hu weboldalon részletesebben is megismerkedhettek a termékekkel.

Facebook |Instagram | bloglovin'

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5816365278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása