Makeup Revolution EUPHORIA Bare szemhéjpúder és kontúrpaletta | teszt

P3271602

Mióta megkezdte működését a Pink Panda, azóta ácsingózom az oldalon a termékek után, de rendelést valamiért sosem adtam le, egészen márciusig. Abban lapult ez a gyönyörű Makeup Revolution paletta, amelyben 6 szemhéjpúder, 1 bronzosító, egy highlighter és egy pirosító található, ide kattintva meg tudod rendelni.

Kép 1913

P3271609

A paletta egy fekete papírdobozban érkezik, arany és fehér feliratokkal ellátva, valamint az alján megtaláljuk a benne található színeket is. Ez az első ilyen nagyobb, komolyabb palettám, nagyon vártam, hogy megérkezzen. A csomagolás masszív, fényes borítású, az ujjlenyomatot éppen ezért gyűjti, bár ez engem nem zavar. Egy szép nagy, minőségi tükör is helyet kapott a palettában, amióta megérkezett, minden reggel ezt használom a sminkem elkészítéséhez is.

Kép 1801

A szemhéjpúderek közül 2 matt színt és 4 fényes, csillogó árnyalatot kapunk. Alapvetően egy hétköznapi sminkhez szükséges színek, de az utolsó, csillogó árnyalattal könnyen varázsolhatunk vele drámaibb, alkalmi sminket is. A pigmentáltsággal elégedett vagyok, a legelső szín a leggyengébb, én ezt egyébként is csak satírozásra használom, így engem nem zavar. A másik matt, barna szín (4.) tökéletes a mélyítővonalban, ha nappali sminket készítünk. A csillogó árnyalatokkal a külső V-ben, illetve az alsó szempillasoron szoktam játszani.

Kép 1817
A textúra szerintem megfelelő, átlagosan porzanak, kissé bársonyosnak mondanám őket. Szépen építhető, jól satírozható színek. A tartósságuk alappal szuper, nálam igazítás nélkül kibírnak egy napot, bár alap nélkül hajlamosak összegyűlni a mélyítővonalban, így csak alappal használom ezt a palettát.

Kép 1787

A kontúrozó része hatalmas szerelem nálam. Féltem, hogy nem lesznek szépek vagy elég pigmentáltak a színek. Tévedtem. A bronzer tökéletes világosabb barna, nagyon szépen elsatírozható, nem túl feltűnő, mégis teszi a dolgát. A highlighternek gyönyörű fénye van, egész nap kitart, kevés is elegendő belőle. A pirosító.... I M Á D O M ! A legszebb pirosító, amivel valaha találkoztamKorallos szín, sejtelmes arany, szatén fénnyel, egyszerűen gyönyörű. Igazi tavaszi darab, néhány nap kivételével mindig ehhez nyúlok. Gyönyörű végeredményt érhetünk el vele, egyáltalán nem lőhetünk vele mellé.

Kép 1899

Kép 1909

Összességében imádom a palettát, vannak még kiszemelt darabjaim, azokra is le fogok csapni, mert ebben egyáltalán nem kellett csalódnom.

Facebook | Instagram | bloglovin'

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8216365306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása