Divatos kezeslábas

Kép 054

Újabb hét, újabb outfit bejegyzésnek jött el az ideje.  Ez az overál tökéletes nyári darab, mert lenge és a hátán is elég mély a kivágás, nem kell belesülni. A színe miatt elég jól kombinálható élénkebb színekkel, így én játszottam a kiegészítőkkel és felhasználtam a korall, a piros és a pink színt is. Furán hangzik, mégsem volt sok, egy-egy apróság.

Kép 031

A kezeslábas előnye, hogy nem kell azon gondolkodnod a szekrény előtt állva, hogy melyik felsődet melyik nadrágoddal párosítsd, hiszen csak felkapod és már egy teljes szettet tudhatsz magadon. A sietős reggeleken ez mindenkinél jól jön, ezért a gardróbban kötelező megbújnia egy overálnak.

Kép 028

Feldobtam néhány kiegészítővel, felvettem az egyik kedvenc szandálomat és készen is voltam a teljes napi öltözettel. Rövid verzióban is van néhány a szekrényemben, szellős és mutatós darabok mind, imádom őket.

Kép 036

Kép 046

Ti hogy álltok ezzel a praktikus ruhadarabbal? Vannak belőle ennél jóval nőiesebb verziók is, azokat eseményekre is el tudom képzelni. Ha még többet olvasnál ezekről a darabokról, olvasd el EZT a bejegyzésemet. Nyáron sokat lesz rajtam ez a szürke kezeslábas, mert jól kihasználható és éppen annyira csinos, amennyire kell.

szandál - F&F

overál - H&M

táska - DIY

nyaklánc - KeLau

karkötő - Chillearrings

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2516365346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása