EFZSÉ - by Zsanett Fabian interjú - "Amit magam készítek, abban benne vagyok én is."

fzsfő

Az EFZSÉ márkával nem régen ismerkedtem meg az interneten és tudtam, hogy nektek is be szeretném mutatni, Zsani pedig örömmel igent mondott az interjúra.

A márka ékszerei nagyon színesek és sokrétűek, éppen ezért is figyeltem fel rá, nincs olyan nő, aki ne találna ékszert magának a kínálatban. Szerencsére az alapanyagok sokaságával sem spórol, így aki valamit nem kedvel, az talál helyette más típusú darabot. Olvassátok el az interjút és lássatok egy kicsit ti is a márka mögé.

[gallery ids="4149,4148,4147,4146,4145,4144"]

 

Célod volt egy saját márka vagy csak így alakult?
Eleinte csak kedvtelésből, magamnak készítettem ékszereket. A baráti körömben nagy sikert arattam velük, ezért Nekik is egyre több készült. A pozitív visszajelzések adták az inspirációt, hogy megvalósítsam az újabb és újabb ötleteimet. Ezek után jött a gondolat, hogy megalkossam a saját márkanevemet, saját kollekciómat.

Miért éppen az ékszerek mellett döntöttél? Magad is szereted őket?
Nagyon szeretem az egyedi, feltűnő kiegészítőket. Szeretem azt, hogy mindegyik különleges, más és más, nem „tömeg cikk”. Amit magam készítek, abban benne vagyok én is.

Ha választhatnál egy szakmát - ezen kívül - mi lenne az?
Szívesen foglalkoznék lakberendezéssel. Mivel ebben a szakmában is kilehet fejezni az egyediséget, a kreativitást.

Milyen stílussal jellemeznéd az ékszereidet?
Modern, vidám, fiatalos stílus jellemzi az ékszereimet, hiszen imádok a színekkel játszani, az anyagokat kombinálni, az egyszerűből nagyszerűt kreálni.

Változatos a kínálatod. Ehhez honnan szerzel inspirációt?
Édesanyámtól örököltem a kreativitásom, ezért bármiben meglátom a lehetőséget. Sokszor alig várom, hogy hazaérjek- bárhol is legyek-, az alkotó „műhelyembe” és nekilássak megvalósítani az ötletem. Van, hogy rámegy akár az egész éjszakám is, mert nem tudok nyugodni addig, amíg el nem készül az újabb alkotásom.

Bohém és elegáns darabjaid is vannak, ez látszik a korosztályt illetően látszik a keresleten is?
Úgy látom, elég változatos a kereslet a korosztályt illetően. Vagány nagymama vásárlóm is volt már.

Melyik az az alapanyag, amivel a legszívesebben dolgozol?
Eleinte a zsinórok voltak a kedvenceim, minden színben, vastagságban, majd jöttek a gyöngyök és most épp a fagolyókba szerettem bele. Azért szeretek az utóbbival dolgozni, mert végtelen kombinációs lehetőséget látok benne.

fa

Mik a tervek 2016 második felére nézve?
Sok új ötlet körvonalazódik gondolataimban, ezeket szeretném megvalósítani.

Hol vásárolhatja meg a termékeidet, akinek megtetszenek?
Leginkább a Facebook oldalamról tudják megrendelni a kiválasztott, egyedileg kigondolt darabot, de megjelentem már kézműves vásárokon is.

Mit jelent számodra az ékszer viselése?
Imádom a legegyszerűbb ruhát is feltűnővé, egyedivé varázsolni az általam készített ékszerekkel.

Végezetül: Jellemezd magad egy mondatban!
Ez a legnehezebb kérés. Egy mondatban kreatív, életvidám, folyton alkotni vágyó lánynak jellemezném magam.

Ha ti is kedvet kaptatok ezekhez a vidám, színes, egyedi és kifinomult ékszerekhez, akkor keressétek fel az oldalt, nem fogtok csalódni! Kérhettek egyedi összeállítást is, Zsani nagyon kedves, biztosan a segítségetekre lesz a tökéletes ékszer elkészítésében.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7016365358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása