Élménybeszámoló - Első találkozásom a tengerrel

Akik követnek Facebookon vagy Instagramon, azok láthatták, hogy volt szerencsém 6 napot eltölteni Horvátországban, ami az első tengerparti élményemet jelentette. Biztosan mindenki elképzeli valahogyan, milyen lesz elsőként átélni valamit, legyen az a tenger látványa vagy éppen a bungee jumping. Én is elképzeltem, de minden gondolatomat felülmúlta, amikor érkezésünk napján leülhettem a parton és csodálhattam, hallgathattam, ahogyan hullámzik, morajlik a tenger - leírhatatlan. Régi, nagy vágyam volt ez és hogy most teljesült, 100%-ban úgy gondolom, hogy minden pénzt megért és bárcsak több időt maradhattunk volna. Zadar óvárosat kötelezően ajánlott megnézni, az a történelmi hangulat, ami átjárja, teljesen elrabolta a szívemet. A magas, régi épületek között sétálni a szűk, kanyargó utcákon - tökéletes. Életében legalább egyszer mindenkinek jár ez az élmény! Én egy kis szeletet, egy kis hangulatot meg tudok nektek mutatni ezen a bejegyzésen keresztül, sok-sok fotóval, remélem sokatok osztozik az örömömben. Amit megtanultam ebből az útból, hogy az álmainkat nem szabad feladni, mert teljesülnek és mindeközben olyan élményeket gyűjtünk, amit már senki nem vehet el tőlünk és egy életre elkísérnek minket. Nekem ebben a szűk 1 hétben sikerült valamelyest leküzdenem a magasságtól és a víztől való félelmem, így én még többet köszönhetek ennek az útnak. Merjetek nagyot álmodni, mert előbb vagy utóbb, de sikerülni fog és annál nagyobb örömet semmi nem jelenthet. Engem teljesen feltöltött a tenger látványa és az sem érdekelt, hogy csípte a szemem a sós víz vagy éppen egy-egy szikla megkarcolt közben - semmire nem cserélném el ezt a pár napot és azokat sem, akikkel ezt eltölthettem.

Kép 043

 

Kép 079

 

Kép 266

 

Kép 208

 

A tenger látványával, az illatával és a hangjával egyszerűen lehetetlen betelni, így sokszor csak ültem és néztem, próbáltam elhinni, hogy végre láthatom.

 

Kép 392

 

Kép 402

 

Kép 442

A pálmafák egészen elképesztőek, annyira különbözőek! Volt kicsi és tömzsi, magas és karcsú, de egytől-egyig gyönyörűek.

 

Kép 470

Kilátás az apartmanunk teraszáról. Mindig itt kávéztunk és ettünk, azt hiszem nem is kell magyaráznom, hogy miért.

Kép 535

Érkezés után, fáradtan, nagyon melegben, de annál boldogabban! Nézzétek azt a gyönyörű hátteret!

Kép 478

 

Kép 319

 

Kép 014

Azért a blogger énemet sem hagytam itthon, készült pár outfit bejegyzés is, majd sorban hozom nektek őket, kár lett volna kihagynom ezeket a csodás helyszíneket.

Kép 210

Zadarban ekkora fagyiheggyel kellett megküzdenem, mondanom sem kell, egyedül nem sikerült, de nagyon finom volt és ahogy tálalták...hmmm.

Kép 666

Ahol leküzdöttem a magasságtól való félelmem. Küzdelmesen, de felmásztam a legtetejéig, ahonnan belebámultam a tengerbe...hátborzongató érzés, de megcsináltam! A legalsó szintről még le is mertem ugrani.

 

Kép 589

A hullámokkal külön meg kellett küzdeni, ha nem akartunk sziklának ütközni, míg beljebb úsztunk, de matracon már annál élvezetesebb, ahogy dobál a víz.

Kép 691

Az utazás is tele van meseszép tájakkal!

Kép 139

 

Kép 104

 

Kép 089

Hazafelé megálltunk Siófokon is eltölteni néhány órát, ahol isteni görögdinnyés italt ittunk és túlestünk életünk első óriáskerék élményén is, ahonnan ilyen gyönyörű volt a kilátás, mint a fenti fotókon.

image2

Ha már ott jártunk, bementünk arra a helyre is, amit tavaly fedeztünk fel és megettük a "szokásos" menünket: a világ legfinomabb fokhagyma- és sajtkrémlevesét, pizzát és a kihagyhatatlan limonádét. Amigo Étterem és Pizzéria a hely neve, próbáljátok ki, ha ott jártok!

Kép 466

Nélküle nem lett volna ugyanaz.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr9616365366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása