Outfit az óvárosból

Kép 790

Ezt a szettet már akkor tudtam, hogy Zadar óvárosában fogom viselni, amikor még azt sem tudtam, hogyan is néz ki a hely. A bodynak kalandos útja volt hozzám, de sikeresen megérkezett, hiszen direkt a nyaralásra szerettem volna beszerezni, szerencsére időben meg is kaptam. A fodros, vállakat mutató felsők egyébként is divatjukat élik, így a virágos darabom mellé szerettem volna egyszínű darabot is.Mindenképp fehér színnel szerettem volna párosítani és milyen jól is tettem, hiszen remek kombinációt alkotnak és remekül kiemelték a már lebarnult bőrömet. Hogy ne legyen túl nagy a színkavalkád, egy szintén fehér szandált választottam, amelynek metálfényű dísze remekül passzol a karkötőhöz, így ezek a kis apróságok is a helyükre kerültek. 

Kép 019

Kép 029

Fülbevalónak egy szintén új darabot választottam, nekem valahogy azonnal óvárosi hangulat ugrott be róla, amint megkaptam, így őt is a nyaralásra tartogattam. A szemüvegemet ezúttal magamon hagytam, úgyis ritkán készülnek rólam fotók benne, de ez már a 3. napja volt a nyaralásnak, eddigre bizony elfáradt már a szemem és valahogy a szetthez is passzolt.

Kép 024

Nagyon tetszenek ezek a képek, a színek, a karkötő és a szandál összhangja, a fülbevaló ezüstös színe pedig a nyakláncéval egyezik meg. Ezek az apró részletek adják a teljes szett tökéletes összhangját. Az óváros egyszerűen elbűvölő, így aki Zadar környékén száll meg a nyaralás ideje alatt, semmiképp se hagyja ki, mert a hangulata egyszerűen felejthetetlen.

Kép 059

Kép 010

szandál - cipővásár

sort - C&A

body - Bershka

karkötő, fülbevaló - Red Rouge

nyaklánc - ebay

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2516365368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása