Fodrok és romantika

Kép 080

Amióta megláttam a fodros ruhadarabokat, azóta minden vágyam, hogy beszerezzek egyet. Vagyis volt, mert sikerült hozzájutnom egyhez, köszönöm B. Szerintem szuper csajosak és nagyon nyáriasak, így az idei év slágerének számítanak. Ruhát szerettem volna, de a kiszemelt My77 darab borsos ára ettől eltántorított, így jutott hozzám ez a virágos F&F felső, amiért odavagyok. Remekül mutat magas derekú farmerral és szoknyával is, de el tudom képzelni a fehér sortomhoz is.

Kép 075

Ehhez az összeállításhoz most egy ceruzaszoknyát választottam, aminek a szürke színe meglepően jól illet a felsőhöz. A ceruzaszoknya szerintem sosem megy ki a divatból, így biztosak lehettek abban, hogy ez bármilyen alkalomra jó választás lesz. Szerintem lapostalpú cipővel is jól mutatott volna ez a szett, de én a kedvenc telitalpú szandimat választottam hozzá, formáljuk azokat a lábakat!

Kép 076

 

Kép 077

A kiegészítőkre nem fektettem túl nagy hangsúlyt. Egy nőies Chillearrings nyakláncot választottam, hozzá passzoló H&M gyűrűt és egy arany színű órát. A táska saját gyártmány, tökéletesen illik ehhez a kissé elegáns szetthez.

Kép 081

 

Kép 084

Kép 088

Nagyon jól éreztem magam ebben a szettben, alig várom, hogy ismét jó idő legyen és munkába is felavathassam, nagyon tetszik. Az alsó részek és cipők variálásával a felső minden eseményre teljesen megállja a helyét, ezért mindenkinek hasznos lesz, ha beszerez egy ilyen extra nőcis, romantikus darabot.

Kép 074

 

Kép 072

szandál - cipővásár

szoknya - New Yorker

felső - F&F

táska - DIY

nyaklánc - Chillearrings

óra, napszemüveg - ebay

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7716365342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása