Lakberendezőből lett designer - ezsubegz

ezsu

Táskatervező régen szerepelt már a blogon, de mivel felfedeztem egy új tehetséget, meg is mutatom nektek. Az ezsubegz márka elég formabontó, szó szerint, engem nagyon megfogott a logó, erről olvashattok majd Zsuzsi válaszai között is. A táskák is egészen egyediek, mert bár maga a forma "hétköznapi", a szín és anyaghasználat zseniálisan van keverve, így aki nála vásárol táskát biztos lehet abban, hogy egyedi lesz. Nekem nagyon tetszik, hogy mindegyik táska különleges, nincs közöttük unalmas, így az igazi egyéniségeknek nagyon ajánlom, hogy nézzen szét az oldalon!


Honnan a márkanév? A "bags" szóra utal vagy teljesen más?


Ez egy elég vicces történet.  Annó, amikor elkezdtem vásárokra járni, a jelentkezési lapon meg kellett adni egy márkanevet, ami nekem nem volt, szóval gyorsan ki kellett találni valamit. Mindenképpen szerettem volna, ha a nevem valamilyen formában megjelenik benne. Mivel Enyedi Zsuzsinak hívnak, ebből jött az ezsu. A begz pedig a bags szó fonetikus leírásából ered. Sokat gondolkodom, hogy átnevezem a márkát, hogy nemzetközi színtéren is megállja a helyét. Ez még a jövő kérdése.



Miért éppen a táskák és nem ékszerek vagy ruhák?

Lehet furcsán hangzik, de én sosem szerettem volna divattal foglalkozni. Mindig is érdekelt az öltözködés, hogy egyedi legyen a megjelenésem, de a ruhák tervezése mai napig telesen hidegen hagy. Fontosabbnak tartom azt, hogy egy teljesen egyszerű szettet egy jól megválasztott kiegészítővel (táskával, cipővel, ékszerrel) stílusossá lehessen tenni.  Az ékszerkészítés izgalmasabb téma számomra, lehet, hogy majd bővíteni fogom a márkát egyszer..valamikor.

 

ezsu1



Mi a márka logójának története?

A szív szimbólum az egész életemet végigkíséri. Oviban ez volt a jelem, valószínűleg akkor kezdődött a mi kis történetünk. Emellett imádom a csillogós, kristályos, gyémántos dolgokat. Anyukám azt szokta mondani, hogy szarka vagyok. Így a szívet és a gyémántot összegyúrva született meg az én gyémánt szívem.



Mikor és hogyan készült a legelső darab?

Mivel az iskolában nem volt túl sok gyakorlati óránk így rákényszerültem, hogy otthon gyakoroljak. Kis neszesszerekkel kezdtem, majd kíváncsi voltam el tudok- e készíteni egy nagyobb táskát is. Persze nem lett tökéletes, de sikerült, aztán jött a többi...:)



Mindig tervezőnek készültél vagy más a végzettséged?

Eredetileg lakberendező szerettem volna lenni, de valamilyen oknál fogva az egyetemen textil-bőr tervezés szakon lyukadtam ki, ami nagyon megtetszett. A végzettségem Divattermék technológus.

 

ezsu5



Mennyire veszed ki a részed a gyártási folyamatokból?

Teljes mértékben, mindent én csinálok a szabáson át a varrásig.



Kinek a munkássága hat rád inspirálóan?

Nincs olyan személy, aki kiemelkedően hatna rám. Sokat böngészem az internetet, leginkább az utca embereiből inspirálódom.  Van, hogy becsukom a szemem és tervezek egy táskát, ami később el is készül – tudom, viccesen hangzik, de ez így igaz.

 

ezsu10

 


Hol vásárolhatóak meg a táskák?

Elsősorban webshopon vagyunk jelen. Rendszeresen megtalálhattok időszakos designer vásárokon, valamint e-mailben és üzenetben is sok megrendelés érkezik. Nagy örömömre szolgál bejelenteni, hogy szeptembertől a NoBorder üzletében is kaphatóak a táskáim. Célom, hogy minél több helyen elérhetőek legyenek a termékeim.



Ha három szóval kellene jellemezned a divatot, mik lennének azok?

Egyediség, stílusosság, letisztultság

 

Nézzétek végig a galériát és győződjetek meg ti magatok is arról, hogy ezek valóban egyedi táskák és tuti, hogy mindenkinek feltűnnek majd az utcán!

 

[gallery columns="1" size="full" ids="4543,4544,4545,4546,4548,4547,4549,4550,4551,4552"]

 

Számomra nagyon megdöbbentő volt, hogy mindent Zsuzsi csinál, így még inkább tetszik a márka és az, ami mögötte van. Így biztos, hogy aki tőle vásárol, olyan darabot kap kézhez, amiben szíve-lelke benne van, így ő nem csak egy tervező...annál sokkal több!

Az én személyes kedvencem ez a szuper csajos darab, most mondjátok, hogy nem tökéletes!?

ezsu11

 

Amiért még szívből ajánlom, hogy kattintsatok a webáruházra: szuperek az árak! A fast fashion márkák sokszor drágábbak és valljuk be, szembe jönnek velünk az utcán nap, mint nap.

Zsuzsi, neked köszönöm az interjút, olvasóimnak pedig kívánom, hogy találják meg egyéniségükhöz illő táskájukat az ezsubegznél.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6616365384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása