Így lett gyógypedagógusból sminkes | Kell a púder

Újabb magyar márka, ezúttal a szépségápolás szerelmeseinek. A Kell a Púder! sminktermékeket és sminkecseteket forgalmaz, természetesen saját márkás darabokat.

logo_kellapuder

A hazai márkák egy újabb gyöngyszemét mutatom be nektek, amelynek tulajdonosa Gabi, nagyon figyel a természetes, állatkísérletmentes összetevőkre, így belopta magát a szívembe. Igyekszik ásványi alapú termékeket készíteni és forgalmazni, így biztosak lehetünk abban, hogy ha a KAP! termékeit visszük fel a bőrünkre, nem fognak problémát okozni. Hogy kicsit jobban megismerjétek a márkát és történetét, készítettem Gabival egy interjút.

 

1. Tudom sablonos kérdés, de honnan a márkanév? Szokatlan, éppen ezért annyira egyedi és könnyen megjegyezhető.

Nagyon szeretek erre a kérdésre válaszolni. :) Annak idején, amikor 7 évvel ezelőtt elkezdtem sminkesként dolgozni, szerettem volna egy fantázianevet használni. Az egész család ezen kattogott. Végül a nővérem hívott fel egyik este, hogy ki fogom nevetni, de azért elmondja: legyen a Kell a Púder! a név. Első hallásra odáig voltam érte. Rögtön használni is kezdtem, azt vettem észre, hogy mosolyt csal az emberek arcára. Ezért szerettem volna, ha a termékek is ezt a nevet viselik, igaz kicsit lerövidült, KAP lett belőle, de mi magyarok tudjuk, hogy minek a rövidítése. ;)



2. Miért éppen a sminktermékekbe vágtál bele?

Kicsi korom óta kenceficéztem a rokonságom női tagjait. Egyértelmű volt, hogy valamilyen csajos foglalkozásom lesz. Ami első nekifutásra ugyan nem sikerült, mert nagyon szerettem volna gyógypedagógus lenni, így elvégeztem a főiskolát, majd tanítottam 2 évet. Amikor bepocakosodtam a kislányommal, akkor merült fel bennem, hogy jó lenne utána visszatérni az eredeti ötletemhez. Így amikor 2 éves lett a leánykám, elvégeztem egy sminkiskolát, majd még egyet. Több év után éreztem, hogy jó lenne valamit képviselni, jó lenne valamit alkotni. Így jött az ötlet, hogy legyen saját sminkmárka, ami professzionális kívül-belül, de mégis megközelíthetőbb áron van, mint a luxusmárkák.



3. Mikor kezdted el sminkelni magad? Mesélhetnél erről egy keveset.

Ez egy jó kérdés, nem emlékszem rá. Anyum nem sminkelte magát, nem láttam tőle, nem csenhettem el a rúzsait, szépítőszereit. A krémekért viszont odáig voltam, mindenkit masszíroztam. A sminkkel elég rossz kapcsolatban álltam. Az a típus voltam, aki összevásárolt mindent, majd frusztrálódott, hogy nem tudja használni (itt azért hozzátenném, hogy még nem volt youtube barátnőnk), csak sóvárogtam, hogy jajj de szép ebben, meg abban a reklámban a lányokon/ hölgyeken a smink. Azt hiszem valahol itt fogalmazódott meg bennem, hogy el szeretném sajátítani a szakmát, hogy másokat is meg tudjak tanítani a fortélyokra.

 

[caption id="attachment_4703" align="aligncenter" width="480"]pirosító pirosító[/caption]



4. Ha a szépségipar nem jönne be, mivel foglalkoznál szívesen? Van civil állásod a márka mellett?

Nincsen civil állásom, nem tudnék egyszerre két helyen maximumot hozni. Egyszerre egy dolgot szeretek csinálni, rengeteget ötletelek, kutatok. Főállásban vagyok a KAP anyukája, nevelgetem, terelgetem, dédelgetem.



5. Ha egy napra valaki más bőrébe bújhatnál, ki lenne az?

A macskánk, mert akkor alhatnék végre kb. 10-12 órát egyhuzamban. :)



6. Te magad is szeretsz sminkelni? Melyik trend a kedvenced, amit bármikor szívesen viselsz?

Jaj, nagyon szeretek sminkelni, mégis a "no make up make up" a kedvencem. Számomra a tökéletes alapozás elengedhetetlen, árnyékolás-pirosítás-szempillaspirál-rúzs, még talán 1-2 huncutság és megvagyok. Úgy szoktam hívni, hogy autós smink. Egy parkolás után kb. 5 perc alatt feldobom (természetesen szigorúan ecsetekkel) és már mehetek is.

 

 

[gallery columns="1" ids="4704,4705,4706,4707,4708,4709,4710"]



7. Milyen mértékben természetesek a termékek összetevői? Mennyire figyeltek erre tudatosan?

Nagyon odafigyelünk az összetevőkre. Az én bőröm sajnos sok problémával küzd, ezért tudom, hogy milyen amikor egy rossz összetevő miatt az egész bőrkép eltorzul, amikor húzódik, vagy allergiás tünetek jelentkeznek. A sok szempont közül ez az egyik legfontosabb. Főként az ásványi vonalon mozgunk, egyik termék sem tartalmaz illatanyagot, parabéneket, petrokemikáliákat és még sorolhatnám. Az összetevők mellett, ami még nagyon fontos volt, hogy nem tesztelik őket állatokon (sem a kész terméket, sem pedig az összetevőket).

 

[caption id="attachment_4697" align="aligncenter" width="539"]alapozó alapozó[/caption]



8. A webshopon kívül találkozhatunk valahol KAP termékekkel?

A KAP stúdióban minden pénteken Púder Pénteket tartok 9-19-ig. Ami azt jelenti, hogy bejelentkezés nélkül lehet jönni megnézni, kipróbálni a termékeket, vásárlási kötelezettség nélkül (de természetesen lehet vásárolni is). Szívesen segítek, adok tanácsot, illetve megmutatom,  hogyan lehet felhasználni a termékeket. Ez azért nagyon fontos nekem, mert  úgy távoznak a lányok/asszonyok, hogy garantáltan fel tudják használni a megvásárolt termékeket.



9. Mi volt a márka legelső darabja?

Széles repertoárral nyitottunk, 40 szemhéjpúderrel, és alapozókkal, majd szépen sorban csatlakozott be a többi termék.

 

szs



10. Végezetül: Van valami újdonság, amit 2016-ban várhatunk a márkától?

Természetesen. Szeptember közepén érkeznek rúzsok 16 árnyalatban, egy krémes szemhéjbázis és 8 árnyalatú alapozó stick. Ez idáig a legnagyobb fejlesztésünk, nagyon izgulok, hogyan fogadják majd. A csomagolásuk fekete fém, ehhez fekete matt selyem dobozkát kapnak. Olyan elegáns, gyönyörű már a doboza is, hát még ami benne van.

 

[caption id="attachment_4693" align="aligncenter" width="296"]szemöldök színező szemöldök színező[/caption]

 

Nagyon szimpatikus kezdeményezésnek tartom a Púder Pénteket, hiszen közvetlenebb módon megismerhetitek a márkát, megtanulhatjátok melyik termék hová és miért jó - aki teheti, menjen el! Remélem sokatok megszereti a márkát és tudatosul bennetek, hogy ahol csak lehet, ott törekedni kell a természetes összetevőkre, hiszen bőrünket életünk végéig viseljük, figyeljünk oda arra, hogy mit kenünk rá! A KAP-nál biztosak lehetünk abban, hogy természetes anyagokat viszünk fel a napi sminkelés során, így nem kell tartani allergiás reakcióktól sem. A márka kínálata nagyon széles, a termékek kívül-belül gyönyörűek, ami szerintem szintén fontos szempont. Látogassatok el ti is a webshopba és járjatok utána magatok is!

Érdemes vetni 1-2 pillantást az arcra való ecsetekre is, mert amellett, hogy nagyon mutatósak, minőségi darabokkal van dolgunk. Mint tudjuk, a jó ecset elengedhetetlen a tökéletes sminkhez, miért ne lehetnének azok KAP ecsetek?

[gallery columns="1" ids="4698,4699,4700,4701,4702"]

Szeressétek, vigyétek a márka hírét és tudatosuljon bennetek, hogy válasszátok a természetes összetevőket a szépségápolásban!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6516365398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása