A tervező, akitől minden nőnek járna egy ékszer! | Folenta Design

Ma egy olyan tervezőt és márkáját ismerhettek meg, akinek a munkásságát régóta figyelem és ha egy szóval kellene jellemeznem - kifinomult.

12064082_845547448897222_61069805_n

 

 

A Folenta Design and Jewellery igazán sokszínű, mégis olyannyira nőies ékszereket találunk nála egytől-egyig, hogy minden nőnek kötelezővé tenném a márkát! Mindenkinek járna egy-egy ékszer, amely igazán nőies, amelyben ő is annak érezheti magát - Réka ilyeneket készít nekünk. Bár legfőbb alapanyaga neki is a zsinór, mégis olyan különleges mintákat kreál belőle, hogy azonnal akar magának egyet, aki meglátja. Kollekciói is mindig nagy sikert arattak, népszerűsége egyre csak nő. Hogy ti is megtudjátok, miért és hogyan, készítettem vele egy interjút.

image(45)

 

A csomózott zsinór ékszerek nagyon felkapottak, ám te igazán különleges mintákat is készítesz belőlük. Tudatosan mást akartál, mint ami divatba jött 1-2 éve vagy csak kipróbáltad és megtetszett?

Eleinte én is az egyszerűbb típusú zsinór ékszerekkel kezdtem. A tanulási folyamat alatt nagyon sok külföldi diy oldalt bújtam, ahol könnyedén eltudtam sajátítani az alap lépéseket. A bonyolultabb, egyedi formavilág csak később alakult ki és ezzel egyidőben el is döntöttem, hogy komolyabban elkezdek foglalkozni a márkával.

Honnan jött a "Folenta" név? Van valami jelentése?

Kiskorom óta végig kísért ez a név, mivel nagyapai ágon a családunk eredeti vezeték neve Folenta volt. Így név választásnál nem volt kérdés mi lesz a márkám neve.

Így született meg a Folenta Design and Jewellery márkanév.

 

Melyik volt a legelső darabod, amelyik megrendelésre készült?

A legelső egyedi ékszerem egy igazán különleges személynek készült. Mondhatni mindennek a kezdete…

 A mai napig emlékszem az érzésre, amikor elkészült a kész darab és nagyon izgultam, hogy tetszeni fog-e a gazdájának. Ez a fülbevaló szinte már összeforrt Mautner Zsófi gasztro blogger nevével.

_mg_3616-edit_edit_logo

 

Képzőművészeti végzettséged van vagy a "civil" szakmád teljesen más?

Rajz- vizuális kommunikáció szakon végeztem az egri Eszterházy Károly Egyetemen, ezért nem állt távol ez a szakma sem. Korábban sokat festettem, volt egy kialakult képi világom, ami köré építettem a képeim tematikáját, de a gyerekek születése után egyre kevesebb időm volt ennek a szenvedélyemnek hódolni, így kerültem közelebb az ékszer készítéshez.

 

Ha megnevezhetnél egy embert, akinek szívesen készítenél ékszert: ki lenne az és miért?

Számomra nem a személy kiléte a fontos, így kiemelni nem nagyon szeretnék senkit. Sokkal fontosabbnak tartom a személyiséget, hiszen az ékszereimet inkább azok a hölgyek viselik akik szeretik a különlegesebb darabokat és mernek kilépni a komfortzónájukból.

 

Magad is kísérletezel új minták létrehozásával vagy az internetet hívod segítségül?

Folyamatosan arra törekszem, hogy a márkámhoz hű maradjak és egyedit alkossak, viszont nekem is vannak olyan darabjaim, amik az egyszerűbb vonalat képviselik. Mivel ékszereimhez a zsinórokat én festem ezért nagyon szeretek a színekkel játszani. Az átmenetekért pedig odáig vagyok, kedvenc színkombinációm a türkiz lilával.:) Az aktuális trendeknek is igyekszem megfelelni, de nem ez a mérvadó…

 

Több bloggeren is láttam már az ékszereidet. Mennyire gördülékeny az együttműködés velük?

Mivel nem vagyok budapesti ezért elég nehézkes a személyes találkozó, viszont Budapesten több üzletben is jelen vagyok és sokszor egy-egy outfit elkészítésénél nagyon sok segítséget jelent a márkának. A stylistok is gyakran viszik ezekből az üzletekből egy - egy kollekciómat magazin fotózásra vagy reklám felvételre. Jelenleg a legkedveltebb Folenta Design lelőhelyek a Lucky Shephert Designer Store illetve a My Day Collection.

[caption id="attachment_4780" align="aligncenter" width="640"]Szinetár Dóra - Meglepetés Magazin Szinetár Dóra - Meglepetés Magazin[/caption]

 

Ki/mi inspirál, amikor egy-egy új ékszert tervezel? Vagy spontán készülnek?

Mind a két verzióra volt már példa, de inkább a tervezés, ami jellemzőbb. Általában mikor megszületik egy új ékszer sokat gondolkozom a kivitelezésen, igyekszem először fejben felépíteni a munka folyamatát. Új kollekciók esetében, mindig van egy fő elem, amit végig vezetek az ékszereken, így a különböző kollekciókat könnyedén meglehet különböztetni.

 

Melyik az eddig legnehezebben elkészített darabod, amiben nagy kihívást láttál?

Tavaly ősszel mutattam be a Folenta Design GLEAM kollekcióját ami nagy kihívást jelentett számomra. Az elegáns darabok aprólékos kidolgozása elég nagy odafigyelést és időt igényelt. Minden részletét én varrom saját kezűleg és a bojtok készítésénél is oda kell figyelnem, hogy szépen álljanak a szálak.

1920x1080-white-solid-color-background

 Az ünnepek közeledtével szeretném egy két új darabbal bővíteni a kollekciót.

 

A jövőben is maradsz az ékszereknél vagy esetleg nyakadba veszed a táskák és ruhák világát is?

Az ékszerek fontos szerepet játszanak a márka életében, viszont a közeljövőben egy egészen új irányba szeretnék elindulni, de erről egyelőre többet nem szeretnék elárulni. :)

 

Hogyan jellemeznéd a saját, mindennapi stílusodat?

Mivel két gyermekes anyuka vagyok, ezért szeretem a kényelmes ruhákat, cipőket, viszont ha éppen nem a gyerekek vannak fókuszban, szeretem a nőies darabokat és a magassarkú is előkerül a szekrényből. :)

10301972_232378503627231_6021699011842652409_n

10320520_232377456960669_6167635029602772574_n

Végezetül pedig: Ossz meg velünk valami izgalmas hírt, amit idén a márkától várhatunk!

Hamarosan érkezik egy újabb kollekció, aminek a fő eleme egy különleges fonal lesz, amiből gyönyörű bojtok és díszek fognak készülni ez adja majd az ékszerek eszenciáját.

 

Én nagyon izgatottan várom az új kollekciót! Ha a fenti képek alapján még nem varázsolt el titeket a márka, lapozzátok végig a galériát és nézzetek szét az oldalon is, biztosan nem marad majd üres a kosaratok!

[gallery columns="1" ids="4776,4771,4768,4774,4767,4772,4766,4769"]

 

 Nagyon egyediek és különlegesek az ékszerek, hiszen a fonalakat is maga festi a tervező, így biztosak lehettek abban, hogy személyre szabott rendelést is leadhattok a saját színvilágotok szerint! Bár még van néhány hónap az ünnepekig, hölgy ismerőseiteknek szuper ajándék lehet egy-egy Folenta ékszer.

Igaza van: Merjetek kilépni a komfortzónátokból és viseljetek magabiztosan feltűnő ékszereket is!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4616365402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása