Rendőr, édesanya és mindeközben tervező is | Szancso

A Szancso Handmade Jewellery talán a legrégebbi ékszeres oldal, amit követek. Akkor kezdtem el figyelni a munkásságát, amikor én is ékszerekkel foglalkoztam, hiszen egy a kedvenc alapanyagunk: a zsinór.

szancso

Szandi szebbnél-szebb ékszereket készít, mindig változatosan, attól függetlenül, hogy még mindig zsinórral dolgozik. Ez is azt mutatja, hogy ha a megfelelő ember választja alapanyagul, nagyon sok minden kihozható belőle! A márka ékszerei szerintem abszolút kortalanok, személyre szabható, családi ékszereivel pedig már a nemek között sem kell különbséget tennünk. Hogy ti is megértsétek, miért szeretem ilyen régóta a márkát, olvassátok el a Szandival készített interjúmat!

 

Néhány mondatban mesélnél magadról? Hogyan telnek a mindennapok?

Jászberényi lány vagyok, itt születtem és itt is tervezzük a jövőt a vőlegényemmel és a másfél éves kislányunkkal. Épp építkezésben vagyunk, ami meglehetősen nehezíti az így is sűrű mindennapjaim, de októberben várható hogy beköltözhetünk végre! A mindennapjaim egyébként főállású anyaként töltöm. Egyébként a hivatásom teljesen eltér az ékszerektől, rendőr vagyok itt Jászberényben.

 

szhj3

Miért kezdtél bele az ékszerek készítésébe? Hobbinak indult és vállalkozássá nőtte ki magát, vagy esetleg rögtön nagyban gondolkodtál?

Volt egy térdműtétem, ami következtében ágyhoz voltam kötve huzamosabb ideig. Ekkor akartam valamit csinálni, amivel lefoglalhatom magam. Tudni kell, hogy a kreatív dolgok mindig az életem részei voltak, főként anyai nagymamámnak köszönhetően. Mindig csináltunk valami kézműveset, valami kreatívat egészen kiskoromtól kezdve. Sosem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle.

 

Hogyan találkoztál a zsinórokkal?

Már nem is emlékszem, miért pont a zsinórra esett a választásom, de biztos egy Isteni sugallat volt.

 

Magad is szívesen viseled az ékszereidet vagy inkább csak másoknak készíted?

Én is, a családom is és a barátaim is viselik az ékszereimet, ami nagyon sok örömmel tölt el. Viszont azért közel sincs annyi ékszerem magamnak, mint ahogy sokan elképzelik. Mint tudjuk, a cipész is lyukas cipőben jár!

 

szhj

Ha 5 év múlva kell magad elképzelned, a márka még mindig szerepelne az életedben?

Egyelőre nem gondolok arra, hogy abbahagyjam az ékszerkészítést, mivel ez számomra öröm, kikapcsolódás. Megnyugtat a nehéz napokon is, ha leülhetek és gyárthatom őket.

 

Gyerkőc mellett hogyan birkózol meg a rendelésekkel? Segít valaki a háttérmunkában?

Nem könnyű egy örökmozgó hercegnő mellett csinálni. Amikor alszik, szabad a pálya! Anyukám, mamám és párom is rengeteget segít, vigyáznak rá, ha kell. Nélkülük nem menne, az egyszer biztos! Szoktunk menni helyi rendezvényekre is, ahol szinten anyum segít, vele szoktuk fogadni a nagyközönséget!

 

Melyik a legkedvesebb darabod?

Húha.  Legkedvesebb darab? Ez elég nehéz kérdés, de talán ez a nyaklánc, amit legelőször készítettem, és azóta is imádják a követőim.

elso

 

Tervezed, hogy új alapanyagokkal is elkezdesz dolgozni? Ha igen, milyen újításokat várhatunk?

Egyelőre nem tervezek újabb anyagot "kipróbálni", imádok zsinórokkal dolgozni.

 

Végezetül: Mik a márkával kapcsolatos terveid a 2016-os évre?

Elég húzós nyáron vagyok túl, így túlságosan nagy tervekbe nem tudtam merülni az idén. Azt hiszem, az új családi fészek fogja meghozni az életem megújulása mellett az ékszerek és a márka megújulását is!

 

szhj2

 

Azért is szeretem ezt a márkát, mert biztos vagyok benne, hogy "civil" munka és gyermeknevelés mellett nem lehet egyszerű ezt csinálni, de ebből is látszik, hogy megéri a magyar tervezők munkáját választani, mert nekik fontosak vagyunk és értünk csinálják.

szhj1

Szandinál sorra jelennek meg a rendelésre készített, személyes karkötők, nekem ezek most nagy kedvenceim, hiszen apróságok, de olyan sokat jelentő ékszerek ezek, így ajándékba tökéletesek lehetnek!

szhj4

A márkát megtaláljátok a Facebookon, Szancso Handmade Jewellery néven, megéri benézni hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr9216365408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása