"Büszkén mondhatom el, hogy ma már egy tanfolyam elvégzése után kristálygyógyász is vagyok" | Anda Design

Amikor valaki 100%-ban hisz abban, amit csinál, az nagyon tisztelendő dolog, hiszen sokak félgőzzel csinálnak valamit a pénzért, a figyelemért. Az Anda Design nem ilyen!

 anda

Andit még nyáron megkereste interjúra, aztán kicsit elveszett a felkéréseim között, de újra felvettem vele a kapcsolatot és sikerült összehozni a cikket. Az Anda Design talán a legkülönlegesebb ásványokkal foglalkozó márka itthon, hiszen alkotója nagyon figyel az egyedi igényekre, személyre szabja az ékszereket, kikérdezi a vásárlót. Ez annyi pluszt jelent szerintem, ami ritka itthon, így nagyon különleges helyet foglal el a márka a szívemben máris. Hogy ti is megértsétek ezt a fajta rajongást és tiszteletet, olvassátok el az Andival készített interjút!

 

Hogyan találkoztál először az ásványokkal? Rögtön hittél a hatásukban?

Az ásványok évek óta vonzanak magukhoz. Gyűjteni kezdtem őket, éreztem a hatásukat és a rabjuk lettem.

 

Hamar úgy döntöttél, hogy ezt másokkal is meg szeretnéd osztani?

Eleinte marokköveket gyűjtöttem és ezt dugdostam a családom zsebébe. Később ékszerek formájában alkottam belőlük és kapták a barátaim.

Egyre többen kerestek és egy barátnőm bátorítására belevágtam. Magánvállalkozóként dolgozom és büszkén mondhatom el, hogy ma már egy tanfolyam elvégzése után kristálygyógyász is vagyok. Erre azért jelentkeztem, hogy még nagyobb tudással tudjak segíteni.

 

anda5

 

Hogyan alakult ki az Anda Design? Sokat ötleteltél vagy minden jött magától?   

Ez azonnal jött. Deni barátnőm nevezett el így, még 18 évvel ezelőtt.

 

 Előtte mivel foglalkoztál?

Előtte háztartásbeli voltam, 2 csodálatos fiam van. Noel ma már 8 éves, Márkó 13. Velük töltöttem a napjaimat, és a férjemmel. Sokáig kerestem valamit, amiben ki tudok teljesedni. Tudom,hogy a Jóistentől kaptam ezt a munkát, amiért minden nap hálát adok. Számomra ez nem is munka. Ez hobbi, vagy már „szerelem”. A családom után a legfontosabb.

 

 Mit gondolsz, mennyire van fontos szerepe a kiegészítőknek a divatban?

Nagyon fontos szerepe van, de az én munkámban nem ez a fő szempont. Nekem a hatás a lényeg, a javulás! Ha az ásványokra támaszkodunk, nem lehet pl. színt figyelembe venni. Ha ametisztre van szükség hatásilag, akkor az lila! Nincs rózsaszín vagy zöld változat. Én például hiába vagyok rózsaszín ruhában, a citrint és a fluoritot le sem venném(zöld, sárga).

Természetesen próbálom úgy elkészíteni a karkötőt, hogy a tulajdonosa boldogan viselje. Soha nem kapja meg úgy a csomagot senki, hogy előtte ne látná.

Igen jelenleg most nagy divatja van ezeknek az ékszereknek, így készülnek ilyenek is. Többnyire színezett ásványokat kérnek ilyenkor, hiszen nagyobb színben a választék. Itt már tényleg csak a fantázia szab határt.

 

anda4

 

Melyik a kedvenc ásványod és miért?

Jelenleg 3 kedvencem van. Fluorit az egyik. Hatalmas védelmező ereje van és érzem is naponta a hatását. Citrin és ametiszt. Az ametisztet még most nem tudom, miért kell. Idővel biztosan rájövök. :) Most csak azt érzem, kell. A citrin érdekes történet, mert a színe miatt mindig távol állt tőlem. Pár hónappal ezelőtt éreztem, hogy kell nekem. Azóta a szerencse hatását fokozottan érzem.

 

anda1

Van olyan „alap” kristály, ami szerinted mindenkinek kellene, hogy legyen?

Igen! Ametiszt, rózsakvarc, hegyikristály, jáde vagy citrin. Ők mindenki zsebében kötelező darab kellene, hogy legyenek.

 

Ha valaki nem hisz benne, próbálod megismertetni vele, hogy az ásványoknak valóban ereje van vagy elfogadod?

Nem erőltetek senkire semmit. Nem győzködöm őket. Ha egyszer szüksége lesz rá, úgy is meg fog keresni.

Viszont vannak kételkedő vásárlóim, akik szkeptikusként kipróbálják. Ez nekem kihívás! Ha ők hívnak fel, hogy hihetetlen változások történtek, az nekem boldogság.

 

anda3

 

A honlapon olvasni, hogy személyes találkozó közben is készítesz karkötőt, hogy ráérezhessen a vásárló – ez nagyon egyedi itthon. Sokan igénybe veszik?

Igen nagyon sokan. Sőt nem csak a környékbeliek, hanem a távolabb élők is.

 

Az ékszerek mellett többek között álomfogót vagy éppen autósdíszt is készítesz, ami szerintem szintén egyedi itthon. Ezeket is keresik a vásárlók vagy a karkötők a legnépszerűbbek?

A karkötők természetesen a legnépszerűbbek, de ezekre a különleges dolgokra is nagy az igény. Így álomfogó, szélcsengő, térharmonizáló és gyermekágyra is készülnek ásvány díszek. Itt olyan ásványokat használok, amik elég, ha az auránkban vannak és nem kell bőrrel érintkezniük.

 

anda2

 

Egyre többen foglalkoznak itthon ásványokkal, tartani kell a lépést. Várható tőled újdonság idén télen, esetleg karácsony előtt?

Én nem akarok lépést tartani senkivel. Csinálom, ami a dolgom és a Jóisten hozzám tereli azokat, akik az én vásárlóim, akiknek rám van szüksége.

Előre biztosat nem tudok mondani. Az új ötleteim mindig váratlanul jönnek. Van, hogy megálmodom. :)

 

Andi engem is megkérdezett, az élet mely' területén van szükségem egy kis segítségre és ennek alapján meglepett egy szettel és egy medállal is, amelyek tökéletesen vannak kialakítva annak megfelelően, ahol pluszra van szükségem.

dscn7423

Az ebben a bejegyzésben látható páros karkötők is az ő keze munkáját dicsérik, egyszerűen tökéletesek, szebbet soha nem láttam még!

dscn7422

Andival egyszer mindenképp találkoznom kell, a betűin át is érezni az energiáját, amit személyesen is meg kell tapasztalnom. Az ékszerei úgyis annyira bámulatosak, hogy ennyivel nem érem be, így remélem, a következő már személyes konzultáció után készül.

Látogassatok el ti is a weboldalra, csak győzzetek választani!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8516365412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása