Amikor egy utazás tényleg sorsfordító | Eliz Bagtory

Nem régiben egy nyereményjátékba futottam bele, ahol gyönyörű táskákat lehetett nyerni. Tudtam, hogy fel kell kutatnom a készítőjét és bemutatnom nektek is.

 

elizbagtory

 

Így a mai bejegyzés főszereplője az Eliz Bagtory, ahol gyönyörű táskákkal találkozhatunk. Ami rögtön megfogott, az a feltűnően visszafogott elegancia. Mert valóban elegáns a legtöbb darab, ami adja a visszafogott jelzőt, ám mindezt feltűnően teszik ezek a táskák, mert mindegyikben rejlik egy kis csavar, egy szín, egy forma.

Nem csoda hát, hogy a karácsonyi kívánságlistámon kettő táskaköltemény is helyet kapott az Eliz Bagtory kínálatából, minden darabjával könnyű szerelembe esni.

Hogy ti is mögé lássatok a márkának és ne csak a táskákat mutassam meg, készítettem nektek - szokásomhoz híven - egy interjút is.

 

eliz3

 

Mikor és miért döntöttél úgy, hogy táskákat fogsz készíteni? Tudatosan erre készültél vagy így hozta az élet?

Tavaly áprilisban Milánóba készültünk és szerettem volna egy farmer hátizsákot, ami praktikus és kényelmes is egyben egy ilyen útra, ahol nyilván rengeteget sétál az ember. De nem tetszett egy sem igazán és nem is voltak túl olcsók. Aztán megkértem anyukámat, hogy segítsen otthon készíteni egyet a régi varrógépén. Egy régi farmernadrágból egy nap alatt varrtunk egy cuki kis hátizsákot, ami jött velem Olaszországba. Közben jöttem rá, hogy nem is olyan bonyolult ez az egész, ráadásul nagyon vágytam valamire, amiben kiélhetem a kreativitásom. Sok utánajárással és gyakorlással majdnem mindent el lehet sajátítani, folyamatosan tanulok valamit, amit aztán hasznosítok is. Szóval szerintem félig a véletlen műve, de aztán én döntöttem úgy, hogy ez engem érdekel és szeretnék komolyabban is ezzel foglalkozni.

 

Te magad mennyire követed a divatot, az új trendeket a saját öltözködésedben?

Általában próbálom követni a divatot, sokat nézelődöm az interneten. Facebookon, Instagramon különböző divatmárkákat, hírességeket követek, akiktől lehet inspirálódni, aztán én is beszerzem azokat a darabokat, amik nekem tetszenek.

 

Honnan inspirálódsz az új darabokhoz, vannak–e megszokott ihlet adóid (helyek, színek, tárgyak, emlékek)?

Próbálok mindig az évszakhoz illő színekkel dolgozni vagy olyanokkal, amik nagyon közkedveltek, mert épp az aktuális trend részei. A természet színei mindig ihletet adnak és segítséget nyújtanak a tervezésben. Nagyon szeretem a geometriai formákat, főleg a háromszöget, szóval az valamilyen formában majdnem mindig megtalálható a táskáimon.

 

 image

Melyik az a világmárka, amelynek szinte minden táskáját szívesen viselnéd?

Nagyon kedvelem az egyszínű, letisztult táskákat, amiket esetleg pici arany színű csattal vagy logóval dobnak fel. Ezért hordanám a Furla vagy a Michael Kors modelljeit.

 

Melyik a kedvenc formád az eddigi táskáid közül?

Az új kollekciómban készült egy bucketbag, ami számomra különleges és eltér az eddigi táskáimtól. Nagyon szeretem azokat az oldaltáskáimat, amelyeknek lecsatolható a pántja és clutchbag-ként is használhatók. Fontos számomra a praktikusság, a variálhatóság, ezért később még több ilyet szeretnék készíteni.

 

Ha tervezhetnél valakinek egy darabot, akinek szeretnél, ki lenne az és miért?

A Gossip Girl Blair Waldorf-ját alakító Leighton Meester és a Serena  van der Woodsen-t játszó Blake Lively nem csak a sorozatban, de az életben is meghatározó személyiségek a divat világában, akik sok lány ízlését alakították, formálták az évek során. Óriási dolog lenne nekik táskát tervezni.

eliz4

 

Szerinted mennyire fontos a kiegészítők szerepe a mindennapok során?

A kiegészítők az öltözködés, a divat elengedhetetlen kellékei. Jó, hogy egyszerre több kiegészítő is hordható, mert ahány ember, annyi féleképpen válogatja össze ezeket. Egyedivé, egyéniséggé téve saját magát.

 

Kit tartasz a valaha élt legnagyobb divatikonnak?

Egyértelműen Audrey Hepburn-t mondanám. Nincs olyan ember, aki ne ismerné. Gyönyörű, tehetséges, egyedi, különleges, magával ragad a személyisége.

 

Milyen újdonságokra számíthatunk tőled mostanában? Készülsz valamivel csak a karácsonyi szezonra?

A napokban készültem el pár új táskával. Ez egy téli kollekció, amiről a színek és az anyagok is árulkodnak. Egyébként folyamatosan készítek új darabokat, szerencsére rengeteg ötletem van. :)

eliz5

 

Az áraid nagyon barátiak! Ez látszik a megrendelések számán is?

Komolyabban 3 hónapja foglalkozom táskakészítéssel, a Facebook oldalam is azóta működik. Még nem ismerik az Eliz Bagtory-t túl sokan. Hamarosan elkészül a weboldalam, ahol könnyebb lesz rendeléseket leadni, szóval remélem emelkedni fog a megrendelések száma.



Végezetül áruld el, akiknek megtetszik a munkád, idén meddig adhatja le rendelését, hogy biztosan a fa alá kerüljön?

December 11-ig lehet rendeléseket leadni az eliz.bagtory@gmail.com e-mail címen vagy az Eliz Bagtory Facebook oldalán. :)

 

Az én kedvenc darabjaim egyértelműen ezek a gyönyörű kontrasztban készült fehér-rosegold darabok!

elizkk

 

Mindenképpen megéri szétnézni az oldalon és résen lenni a hamarosan megnyíló webshopot illetően is, hogy ti is be tudjátok szerezni magatoknak vagy ajándékba ezeket a táskákat. Támogassuk a magyar divatot a fast fashion márkák helyett, ha csak tehetjük, mert ugyanazon az áron kaphatunk minőségi, egyedi és magyar darabokat!

Én nagyon megkedveltem az EB darabjait, igyekszem is hamarosan lecsapni egyre, hogy a magaménak tudhassak egyet a gyönyörű táskák közül, alig várom, hogy fény derüljön az új kollekcióra, amit természetesen veletek is megosztok majd a Facebookon!

Remélem, hogy számotokra is szimpatikus a márka!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8216365442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása