Remington PROluxe kúpvas vélemény és tapasztalatok

A hajformázás mindig is közel állt hozzám, akár rövid, akár hosszú hajam volt. Szeretem fonni, vasalni, hullámosítani és kontyolni, imádok bíbelődni vele.

 

dscn8967

 

Aztán 1 hónappal ezelőtt megérkezett a mybeautytools.hu-tól a címben is szereplő termék. Kúpvasat ezelőtt csak egyszer próbáltam, így kíváncsian vágtam bele. Első használatról és benyomásról már láthattátok a videót, ám azóta jobban kitapasztaltam a terméket.

"A Remington CI91X1 PROluxe kúpvas olyan egyedülálló bevonattal van ellátva, mely meggátolja a haj gubancolódását, miközben egész napon át tartós és laza hullámokat érhetünk el vele. A hőmérséklet 120 -210 °C között, digitálisan állítható. "

Engem egyébként már a termék megjelenése is lenyűgözött, nagyon elegáns és professzionális hatást kelt, öröm elővenni. A kábele jóóóó hosszú (1,5 méter), így nem kell aggódnunk azon sem, ha kicsit távolabb van a konnektor.

 

dscn8969

 

A csomag tartalmaz egy hőálló kesztyűt és egy gyönyörű hőálló táskát is, amit minden alkalommal megcsodálok. A termék használati utasítása egyszerű és könnyen érthető, minden lényeges információval.

"A speciális tervezésű PRO+ beállítás használatával a sütővas hőmérséklete automatikusan a megbízható 185°C-ra áll be. Ez azt jelenti, hogy a hő által okozott károsodások veszélye nélkül gyakrabban végezheted a hullámosítást, és élvezheted az egész napon át tartó, ápolt megjelenésű frizurát."

 

dscn8970

 

dscn8971

 

Én ezen a fokozaton szoktam használni, elegendő a formázáshoz és nem is túl magas, hogy kárt tegyek a hajamban. Egyébként 120-210 °C fokon működik a termék, így akinek a haja hajlamosabb kirúgni a hullámokat, az megpróbálkozhat a legmagasabb hőfokkal is. 30 másodperc alatt felmelegszik és ha 60 percig nem nyúlunk a gombjaihoz, akkor magától kikapcsol, így biztonságos is.

 

dscn8972

 

A termék használatát könnyíti a körbeforgó vezeték, így nem kell megállni kibogozni a vezetéket használat közben. Mint a videóban is láthattátok, hamar, 5-8 másodperc alatt formázza a hajat, így hamar végezhetünk vele. Az én rövid hajammal is nagyon jól működik, természetes hatású hullámokat tudok vele készíteni, amelyek legalább 2! napig benne is maradnak. Az átmérője 25-38mm közötti, amely elsőre kicsit vastagnak tűnt, de szép eredményt tudtam vele elérni a rövidebb hajamon is.

 

dscn8390

 

"A hullámosító kúpvas henger olyan egyedülálló grip-tech bevonattal van ellátva, amely enyhe ellenállást és súrlódást biztosít, ezáltal meggátolja a haj gubancosodását vagy beakadását. Ez a csúszásmentes bevonat tökéletes kiegészítő a hajformázáshoz, különösen azok számára, akik ilyen típusú laza hullámos loknik létrehozásán fáradoznak."

Valóban nem gubancolódik rajta a haj és nem is szárítja a meleg sem, így gyakran is nyugodtan lehet használni.

 

dscn8782

 

Hogy bővebb tapasztalattal is tudjak nektek szolgálni, kipróbáltam egy barátnőm vastagszálú, hosszú, hullámos haján is, és mint látjátok, nagyon jól működik a vastag hajjal is, gyönyörű frizurát tudtam vele készíteni.

 

dscn8385

 

Összességében nyugodt szívvel ajánlom a terméket hosszú és rövid hajhoz is, hiszen a fenti fotókból látható, hogy mindkettővel remekül működik. Karácsonyi ajándéknak sem utolsó, ráadásul most akciósan megrendelhető IDE kattintva.

Ti használtok kúpvasat?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4216365444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angel anna 2016.12.14. 13:21:20

Nagyon jól áll ez a frizura! :) Én a Shine Therapy kúpvasat próbáltam ki, írtam is róla, ha gondolod nézd majd meg. Anna Style&Beauty by Anna Blog

Norcsoo 2016.12.14. 15:23:51

Köszönöm! Már nézem is, kúpvas mániában szenvedek! :D

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása