Hogyan készülök én a karácsonyra?

Röviden: mániákusan és őrülten. Na de fejtsem ki bővebben is. Szeptember végén engem már nagyban elkap a karácsonyi láz, így viszonylag hosszú időm van hangolódni.

 

image116

 

Ajándékok kitalálása, karácsonyi filmek és zene lejátszási listák beépítése a mindennapokba. Ezzel a két dologgal le is nyugszom és november végén kapom magam, hogy a nagy elvarázsoltságban még arra sem volt időm és eszem, hogy adventi koszorút készítsek. Advent első hétvégéjének szombatján azonban szép kis remekművet rityentettem és innen felgyorsulnak az események. Díszeket is minden évben készítek, ez is a hangolódás része, plusz szeretek ezzel bíbelődni, amíg filmeket nézek. És olyan szép a saját kezem nyoma a fán! Szeretem. Ajándékba is mindig készül, szeretek kedveskedni a szeretteimnek. Ezzel az időszakkal párhuzamban megkezdődik a kiszemelt ajándékok beszerzése, idegeskedés, hogy a rendelt megérkezik-e, ha megérkezik, tetszik-e.

 

image1

 

Megsúgom, este 9 elmúlt, én nektek írok és közben Szépség és a Szörnyeteg – Varázslatos karácsonyát nézem. Tehát az ajándékok. Imádok adni és ezt nem csak azért írom, mert úgy illik. Tervezgetni, csomagolni és alig várni, hogy átadjam… szuper érzés! Idén aztán tényleg kitettem magamért és fejben szorgosan jegyzeteltem minden elhintett kívánságot és alig várom, ki mit szól majd a jól kifundált meglepetéséhez.

 

image4

 

Minden tettre kész, holnap 24-e! Délelőtt feldíszítem a fát, – ez az én dolgom, mióta az eszemet tudom - mindeközben természetesen a megfelelő zenei aláfestésről is gondoskodom. 24-én mindig nálunk van ebéd és édesanya már a villacsörgés közben alig várja, hogy ajándékozásra kerüljön a sor – tehát mi kora délután ajándékozunk. Aztán barátokkal négyesben karácsonyozás, majd 25-én és 26-án megkezdődik a családi vonulás, egy ebéd itt, egy vacsora ott, szünetekben pedig otthon dézsmálom a keksztekercs készletet és egy estét nagyobb baráti társaságban töltünk.

 

[caption id="attachment_5383" align="aligncenter" width="640"]image2 tavaly blogírás közben is[/caption]

 

Már nagyon izgatott vagyok, szeretem az ünnepi sokaságot, az unokák kártya-partiját a nagymamánál, a legfinomabb gyümölcssalátát és a pároméknál és a fenyőillatot mindenhol. Szeretem nézni az utcán elhaladva az ablakokban kukucskáló karácsonyfákat, a megunhatatlan Reszkessetek betörők! filmeket a tévében. Szeretem a karácsony minden, apró mozzanatát, a papírtépés hangját, a csilingelő tűleveleket, ahogy megmozdítok egy-egy díszt.

 

image25

 

Szóval, valahogy így telik ez nálunk és a maga apró zökkenőivel is szeretem. A karácsony a kedvenc ünnepem és alig várom, hogy egy nap majd a gyermekeimnek is úgy adhassam át ezt az időszakot, ahogy én megélem: varázslatos csodaként.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4016365454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása