Éljen a hátizsák!

Szóval idén hódított a hátizsák, ami tetszett nagyon másokon és képeken, mivel a hazai designerek bőven alkottak, de magamon nem tudtam elképzelni. Eddig.

 

20161229_134614

 

Történt ugyanis, hogy év végére 2 hátizsákom is lett, mindkettő magyar tervező megálmodta darab és rájöttem, hogy a legkényelmesebb táskák. A mai főszereplő a Delkabag márka egy csoda darabja, amit naaaagyon szeretek az anyaga miatt. Vastag bútorszövet és bőr kombinációja, emiatt olyan természetesen durva és ez nagyon tetszik. A méretét imádom, elfér benne a laptopom, a szemüvegem, a pénztárcám és a telefonom, tehát egy alap felszerelés, amiből ha kivesszük a laptopot, bőven marad hely v íznek és hasonló dolgoknak.

A színét is szeretem, ezért nem harsány árnyalatokat dobtam mellé, hanem többféle szürkét, feketét, na meg az új kedvenc lábbelimet, ezt a Fila bakancsot, amiért oda meg vissza vagyok. Először is gyönyörű és ha ez nem lenne elég, meleg és kényelmes is, én innen rendeltem, megéri lecsapni rá.

dscn9574

 

A szürke színt idén megszerettem, ezt mutatja az is, hogy a nadrág és a kardigán is idei szerzemény, mindkettő nagyon kényelmes és egyszerű, hétköznapi. Nem utolsó sorban remekül kombinálható árnyalat, így jól mutat a fekete garbó, ami idén télen az abszolút kedvenc darabom.

 

dscn9567

 

Az ásvány ékszereket tavaly is szerettem, de idén teljesen hozzám nőttek, nem tudom megmagyarázni, hogy pontosan miért, de nem indulok el nélkülük. Ez a háromszög ametiszt medál a kedvenc ásvány-lelőhelyem, a Zenzero kincse, éppen úgy, mint a hegyikristály gyöngyökből álló karkötő is.

 

20161229_133534

 

A szürke zsinór karkötő drága EFZSÉ ajándéka, pazarul illett a szetthez, a nevem látható rajta és ünnepi medálok is, tehát abszolút én vagyok.

 

dscn9554

 

A vegyes ásványokból álló karkötő a Bigi's Handmade Jewellery darabja, a lótusz díszéhez pedig tökéletesen illik a legújabb fülbevaló szerzeményem, ami a csodálatos ebay-ről érkezett.

 

20161229_133605

 

Nekem nagyon tetszik ez a szett, olyan nyers, egyszerű, letisztult, de mégis különleges, ami a részleteknek köszönhető. Nagyon kényelmes, kirándulós szett, biztosan sokat fogom éppen így viselni a továbbiakban is, hűen tükrözi a stílusomat.

 

dscn9589

 

dscn9583

 

Egyébként a parkban, ahol fotóztunk, rengeteg bagoly lakik a fákon, csendben ültek és nézték, mi folyik alattuk, én pedig meg is örökítettem őket, hiszen csodálatos madarak!

 

20161229_134845

 

dscn9594

 

Természetesen egy kis bohóckodás is belefért, annak ellenére, hogy majd' megfagytam már, kellett egy-két spontán kép is, na meg bolondozni is szeretek!

 

20161229_134625

 

Ez az év első outfit bejegyzése és igyekszem ismét ráfeküdni a témára, mert szeretem és a fotózás is érdekes és mókás szokott lenni, a képek pedig magukért beszélnek, hálás lehet a páromnak, amiért mindig vállalja a fotós szerepét.

 

20161229_134605

 

bakancs - Fila (Deichmann)

nadrág - New Yorker

garbó - LIDL

kardigán - New Yorker

sapka - F&F

kabát - Mayo Chix

táska - Delkabag

ékszerek - Zenzero, Bigi's, EFZSÉ, ebay

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3616365460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása