„…szinte minden ruhámat szétvágtam, átszabtam…” | Brittas

Imádom a magyar tervezőket és mindig újabbak után kutatok az instagramon, a Facebook-on, magazinokban, ahol csak lehet.

 

Brigire is így találtam rá, a munkája rögtön megfogott, gyönyörű táskákat készít és az a változatosság, ami jellemző rá! Itt aztán tényleg mindenkit vár egy táska, nincs olyan stílus, amelybe ne illene egy Brittas darab. Bármennyi képet is megnéztem, nem találtam olyan táskát, ami ne tetszene, ezért egyértelmű, hogy helye van a blogon!

 

image8

 

Mikor tudatosult benned, hogy kreatív pályát szeretnél magadnak?

Gimnazista koromban, körülbelül 15-16 évesen... Emlékszem, hogy akkor szinte minden ruhámat szétvágtam, átszabtam, mert valahogy sosem tetszett úgy, ahogy van, mindig valami sokkal jobbat láttam bennünk és készítettem így egyedi, különleges, sokszor meghökkentő darabokat.

(Anyukám nem nagy örömére persze, és hát az ő ruhái közül is pár hasonló sorsra jutott :) )

Ez egyébként azóta sem változott, ez most is így van...

 

Tanultad a szakmát, vagy jött magától? Ha nem tanultad, mi az eredeti végzettséged?

Kereskedelmi végzettségem van. A nagymamámtól tanultam varrni. Nagyon sok időt töltöttem vele, és szuper szép dolgokat készítettünk együtt...

Gyerekként a babáimnak, később saját magamnak varrtam a ruhákat.

 

Mikor készült az első darabod? Mesélj róla!

Az első táska, amit készítettem, és ami tulajdonképpen elindított, hogy táskával foglalkozzak, az valamikor egy évvel ezelőtt készült körülbelül. 

A kislányomnak szerettem volna készíteni valami fiatalos, különleges hátizsákot. Ez akkora sikert aratott a társai körében, hogy egyre többen szerettek volna ilyen tornazsák fazonú hátitáskát.

 

fullsizerender

 

Majd később, az akkori munkahelyemen egy ott dolgozó kolleganőm az instagramon meglátta a táskát, és kérte, hogy csináljak neki is, "reklámozta" a baráti körében és biztatott, hogy vágjak bele. 

Tulajdonképpen így kezdődött, és ma azt mondom, hogy nagyon szerencsének mondhatom magam, hogy a munkám egyben a hobbim is. 

Mindig is az volt az álmom, hogy a saját magam ura legyek, és ezért nagyon sokat tettem/ teszek és köszönöm a családomnak, a barátaimnak a sok támogatást.

 

Látni, hogy szereted kombinálni a textúrákat, színeket és formákat. Mi inspirál ehhez?

Saját magam, szívvel- lélekkel dolgozom a Brittas-ért és a céljaimért. De követem az aktuális trendet is, viszont csak azt viszem bele a táskákba, ami a stílusomba beleillik. 

 

Tudatosan tervezed a táskákat vagy bárhol papírra veted, ha jön az ötlet?

Nem terveztem még úgy táskát, hogy  leültem és, jó akkor most tervezek...

Valahogy akkor sosem jön az ihlet. 

Viszont mondjuk futás után, leülök a Duna partra, vagy akár vezetés közben éppen a dugóban várakozva, ott jönnek a jó ötletek, de előfordul az is, hogy van a fejemben valami elképzelés, viszont akkor alakul ki teljesen, hogy mit szeretnék, ha látom az anyagokat, megfogom, onnantól szinte azonnal tudom, hogy milyen táskát szeretnék készíteni. 

 

image13

 

Mennyire követed a hazai tervezőket?

Szerencsére egyre több nagyon tehetséges hazai tervező van és legtöbbnek követem is a munkáját.

 

Kivel kollaborálnál szívesen? Akár hazai, akár külföldi vonalon, akár ékszertervezővel is.

Nem gondolkodtam még ezen, viszont nem olyan régen figyeltem fel Tillu-ra, egyszerűen meseszép és nagyon különleges ékszereket készít. 

 

Hosszútávra tervezel a márkával vagy más vizekre eveznél pár év múlva?

Mindenképpen hosszú távra tervezek, mert nagyon szeretem csinálni. Rengeteg ötletem és tervem van még, amit szeretnék megvalósítani. 

 

image12

 

Nagyon jó érzéked van az aktuális trendekhez. Magad is követed a divatot az öltözködéseddel vagy csak figyelemmel kíséred?

Köszönöm. Nagyon szeretek öltözködni, szeretem a ruhákat, kiegészítőket, de a saját öltözködésemben nem követem megszállottan a divatot, inkább csak figyelemmel kísérem, és annyit csempészek be belőle, amennyit a saját stílusom enged. 

A legfontosabb szerintem az, hogy jó legyen ránézni az adott darabra, hordható, használható legyen. Hogy egy darabot akár több évig lehessen szeretni. Erre törekszem a táskáimnál is. 

 

Melyik az a szín vagy anyag, amit kedvelsz és a legtöbb táskádba belecsempészel?

A fekete szín nagy kedvencem, de a fémes, fényes árnyalatokat is nagyon szeretem, és a natúr színeket, ezek a legtöbb táskán megtalálhatóak. Leginkább műbőrrel dolgozom, de előfordult már, hogy bőrt is alkalmaztam. 

 

Mit várhatunk tőled tavasszal?

A legtöbb fazont megtartom, de egy picit tavasziasodok, viszont ezek mellett szeretnék egy kicsit merészebb is lenni, és az úgymond "hordható" fazonok/ színek mellett tervezni olyat is, ami igazán az én stílusom és egy picit meghökkentőt alkotni.

 

image51

 

Nagyon tetszik, hogy végül is a nagymamájának köszönheti azt, hogy megtalálta az ő útját. Az anyaghasználata szerintem fantasztikus, olyan különös érzékkel válogatja össze a színeket és a textúrákat, hogy külön-külön talán semmi izgalmas nincs bennük, aztán Brigi összerakja őket és valami elképesztő dolog születik ezáltal.

Ez Brigi képen és szettjein is látszik, pazar a szépérzéke, lessetek rá az instagramjára, ha szerettek szép fotókat nézegetni!

[gallery columns="1" size="full" ids="5490,5491,5492,5493,5494,5495,5496,5497,5498,5499"]

 

Mindenképpen keressétek fel az oldalát, ez egyedi, MAGYAR táska mindenkinek jár, ha kell, vegyétek küldetésnek, hogy szerezzetek egyet, de ha megvan, legyetek rá BÜSZKÉK!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7616365464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása