Így viseld a bakancsot

Az "Így viseld a..." sorozatomból nem hagyhatom ki a téli szezon nagy kedvencét, amire magam is rákattantam - a bakancsot!

 

bakancs1

 

Karácsonyra én is kaptam egyet, mert ősszel beleszerettem egybe, ám akkor otthagytam, mert nem akartam ennyit szánni egy cipőre, viszont utána minden héten böngésztem a kínálatot és egybe beleszerettem, ebben az outfit bejegyzésben találkozhattatok is vele.

dscn9574

 

Nekem sok-sok éve tetszik, de nem tartottam kihasználható darabnak, hiszen valljuk be, egy vastag bakancs nem éppen a legnőiesebb darab és senki nem akar egész télen farmer+kötött pulóver kombóban mászkálni. Aztán rájöttem, hogy nem kell ám megijedni tőle, mert nagyon izgalmas szettek kreálhatóak vele!

Készítettem is nektek szokásomhoz híven négy különböző összeállítást, hogy megmutassam nektek, milyen ruhadarabokkal és kiegészítőkkel tudjátok stílusosan kombinálni ezeket a zömök lábbeliket.

 

Basic

 

Igen tudom, ebben nincs semmi újdonság, kivéve talán, hogy simán passzol hozzá egy ing is, hogy elegánsabb legyen a szett! Válassz fekete bakancsot, fekete farmert, néhány arany színű kiegészítőt és máris megvan a tökéletes irodai sikk téli változata! A blézer lehet lazább és elegánsabb vonalú is, hiszen az ing és a farmer egyébként is mindkettőt képviseli ebben a szettben.

 

basic

 

A vagány csaj

 

A skater szoknyákban az a jó hogy szinte minden stílusba beleillenek, tehát bármivel kombinálhatóak, persze a jó ízlés határain belül. Télen jöhet hozzá egy vicces, feliratos pulcsi, az elengedhetetlen hátizsák, na meg egy bakancs! A monokróm szettet megtöri a barna bakancs, viszont remekül illik ezekhez a színekhez. A sapka már csak ráadás!

 

vagany

 

 

A trendkövető

 

Avagy basic, második felvonás. Mint azt a bejegyzés elején is írtam, senki nem akar egész télen így mászkálni, viszont ha biztonsági játékot szeretnél, akkor a farmer+kötött pulóver párosával nem lőhetsz mellé, ha aznap bakancsban szeretnél útnak indulni! Azért trendkövető, mert a bakancsosok nagy része ebben indul el, így egyáltalán nem fogsz kilógni a sorból.

 

trendkoveto

 

Sikkesen!

 

Ki mondta, hogy bakancsot viselve nem lehetsz szuper nőies?! Válassz telitalpú változatot, amelyhez húzz garbó nyakú ruhát! A szettet egészítsd ki néhány rosegold kiegészítővel és máris kész a sikkes és melegen tartó öltözet. A garbós megoldás egyébként is nagyon jól mutat, így duplán jó választás. Egy dögös, vörös rúzzsal pedig tedd fel az i-re a pontot!

 

teli-sikk

 

Végül itt van pár szett a Pinterestről, hogy élesben is lássátok, milyen remekül mutat a bakancs, mindenféle ruhadarabbal párosítva!

[gallery columns="1" size="full" ids="5554,5555,5556,5557"]

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5216365468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása