Így lehet ingyen szemüveged!

A blogon nem igazán esett még szó arról, hogy szemüveget viselek, pedig a mindennapjaim részét képezi.

 

 

Most viszont, hogy kipróbáltam egy lehetőséget, amit úgy gondoltam, megosztok veletek is. Néhány éve olvastam már a Firmoo.com weboldalról, ám akkor még nem voltam otthon a külföldről való rendelésben, így nem foglalkoztam vele.

Aztán néhány hete ráültem a szemüvegemre és bár használható, nem maradt a legstabilabb darab. Aztán szerencsére megint szembe jött velem a weboldal és eszembe jutott, hogy régebben az első szemüveg ingyen volt és lám, még mindig él ez az akció! Neki is ültem böngészni az ingyenes keretek között és plusz pont, hogy online fel is tudjuk próbálni, hogy ne legyen akkora zsákbamacska.

A lencsékről minden infót és számot meg kell adni, majd beírni az e-mailben kapott kódot és így csak a szállítást kell fizetni, nekem ez 6780 magyar forintra jött ki, ami valljuk be, nem sok egy szemüvegért, sőt! Rendelés leadása után 3 nappal fel is adták a szemüveget, pedig ünnepekkor rendeltem és hamar Magyarországra is ért. A vám sajnos megfogta, de minden dokumentumot benyújtottam és vámmentesen tovább is engedték, de így is kevesebb, mint 3 hét alatt megkaptam!

 

 

Az ingyenes link: http://www.firmoo.com/promo-adfirstpairfree.html
A lépések egyszerűek, a megadott e-mail címre kaptok egy promóciós kódot, amit megrendeléskor kell aktiválnotok.

És hogy hogyan vált be nekem és ajánlom-e nektek is? Azt megtudhatjátok, ha megnézitek az erről szóló videómat!

https://www.youtube.com/watch?v=uiaP4Ple68o

Ha valaki élt már ezzel a lehetőséggel, mindenképpen írja meg, hogy neki bevált-e vagy sem, nagyon kíváncsi vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5316365472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása