Kipróbáltam a Hairburst hajvitamint

A hajammal mindig is bajban voltam, mert bár gyorsan nő, mindig levágatom. Ezúttal nem szeretném és ehhez segítségem is akadt!

 

Biztosan sokatok találkozott már a Hairburst termékekkel, én most a havi adagról tudok nektek beszámolni, amelyet kúra-szerűen kipróbáltam 1-2 hónapja. Tisztázzuk, ez nem egy hajnövesztő szer! Olyan anyagokat és vitaminokat tartalmaz, amelyek belsőleg járulnak hozzá az egészségesebb hajhoz, amely így gyorsabban tud növekedni.

  • Kollagén és az MSM
  • Biotin és Szilícium
  • A, B, C és D vitaminok
  • Hialuronsav és folsav

A havi adag 60 darab kapszulát tartalmaz, minden reggel kettőt kell bevenni, én mindig a reggeli után vettem be. Mióta szeptemberben levágattam a hajam, a hideg őszi idő miatt kicsit nehezebben indult meg a növekedése, mint szokott, így pont jókor jött ez a termék. A kiindulási fotó sajnos egy kócos reggeli kép, de fogok nektek előtte-utána szelfiket is berakni.

Amit a kúra végével tapasztaltam:

  • a hajam erősebb
  • sokkal több a babahajam
  • megindult a növekedése
  • kevésbé törik
  • egészséges és rugalmas

 

A hajam azóta sem állt meg a növekedésben, pedig tényleg rövid és vékony szálú hajtömeg volt, amiből kiindultam, mint azt az alábbi képen is jól láthatjátok.

 

[caption id="attachment_5722" align="aligncenter" width="450"] kúra közben[/caption]

 

Azóta sokat nőtt, erősödött a kúra befejezte után is, nem csak addig tapasztaltam a hatásait, amíg szedtem, így aki egy havi adagot próbálna csak ki, annak van egy jó hírem: bőven elég ahhoz, hogy a hajad növekedések és erősödésnek induljon! Itt egy kép, ez jóval a kúra befejezte után készült, viszont a rohamos növekedés szemmel látható, ami annak köszönhető, hogy a Hairburst belülről segített rendbe tenni a hajam állapotát és így van ereje nőni.

 

[caption id="attachment_5723" align="aligncenter" width="480"] kúra befejezte után 1 hónappal[/caption]

 

És hogy az egy hónap alatt tapasztaltam-e látható változást? Igen! Bár ennyi idő alatt egyébként is nő a haj, de a kapszulák segítségével többet nőtt, mint máskor szokott egy hónap alatt és érezhetően erősebb volt 30 nap alatt is.

 

[caption id="attachment_5724" align="aligncenter" width="600"] 1. nap - 30. nap[/caption]

 

Összességében azoknak ajánlom a Hairburst kúrát, akiknek a haja nehezen indul növekedésnek, gyenge szálú és ezeken szeretnének segíteni. Fenékig érő hajat senki ne várjon, ez csak SEGÍT, ha hosszú, egészséges és erős hajat szeretnétek. Én tavasszal ismét szedni fogok egy kúrát, hogy a hajam felkészüljön a nyárra.

Újdonságokkal is találkozhattok a weboldalon, mit például a Hairbust szív alakú gumitabletta epres és fekete ribizli ízesítéssel vagy a Hairburst Szett | Sampon & Hajbalzsam, amelyek ajándékba is kiválóak lehetnek.

[gallery columns="1" size="full" ids="5726,5727"]

 

Megéri? Igen!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8316365476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása