BIODERMA Sensibio maszk és micellás víz | teszt

Az arcápolás évek óta nagyon fontos részét képezi a mindennapjaimnak, a blogon valamiért mégsem kap túl nagy szerepet, de ezen ideje változtatni!

 

Ma a Biodermáról írok, ami eddig nem szerepelt a blogon, bár nem is igazán ismertem a termékeit, csak egyszer volt alkalmam kipróbálni néhány mintát egy nyereményjátékban. A márkát azt hiszem, senkinek nem kell bemutatnom, a lényeg, hogy alaposan megterveznek, összeraknak és kidolgoznak minden terméket,  de bővebben ITT olvashattok róluk, én át is térnék a termékekre.

 

BIODERMA Sensibio H2O micellás víz

 

A Sensibio család az érzékeny bőrűeknek lett kifejlesztve és helyet kapott benne egy micellás víz is. Aki olvas beauty blogokat az tudhatja, hogy mindenki ódákat zeng erről a termékről, így nagyon kíváncsi voltam arra, hogy én mit tapasztalok majd a használata során.

500, 250 ml-es kiszerelésben elérhető, illetve azt hiszem, van egy eggyel kisebb, 100 ml minta kiszerelés is. Nálam a 250 ml-es van, de ez egyáltalán nem kevés, pedig azt hittem, hogy nem fog sokáig tartani, viszont már két hónapja használom (nem minden este), így nagyjából az egyharmada fogyott még el, ami szerintem nagyon jónak mondható. A külső nekem nagyon tetszik, átlátszó flakon, rózsaszín kupak és egy címke a fontos infókkal, semmi cicoma. A terméket könnyű kinyerni belőle, a pattintós kupakot is örömmel vettem.

Én egy vattakorongot szoktam használni az esti sminklemosás során, amikor szükséges - erősebb smink - olyankor mindkét oldalát használom, de egy abszolút hétköznapi sminknél egy adag lemosó elegendő. Nekem hibátlanul eltávolítja a sminket, nagyon kevés szempillaspirált hagy csak maga után, bár szerintem nincs olyan lemosó, amelyik ne így tenne. Nem hagy ragacsos érzetet, nagyon könnyed termék, szinte azonnal eltűnik, ami a bőrre kerül, aminek nagyon örültem, mert volt már olyan termékem, amit utána pluszban le kellett mosnom az arcomról.

Kipróbáltam, hogy mit tud az erősebb szemsmink ellen és csak ámultam. A vattakorongot lassan áthúztam a szemhéjamon és a TELJES SMINK ELTŰNT. Nem kellett dörzsölni, nyomkodni, "áztatni". Videót is akartam tenni róla instagramra, bár lehet, hogy fogok is.

Egy szó, mint száz, nem hiába dicséri minden blogger ezt a micellás vizet, mert nálam ez most lekörözte a Garnier rózsaszín termékét, pedig nálam az volt eddig a kedvenc.

 

BIODERMA Sensibio maszk

 

Azt biztosan tudjátok már, hogy imádom az arcpakolásokat, legyen szó tisztító, hidratáló vagy nyugtató hatásúról. Ez a maszk segít a bőrnek visszanyerni a hidratáltságát, illetve nyugtatja is a bőrt. 75 ml-es tubusban érkezik, szintén pattintós kupakkal, így könnyű használni vizes kézzel is. Maga a termék egy fehér színű, gazdag krém, amit fel kell vinni az arcra, majd 10-15 perc elteltével lemosni. Nekem ez még mindig furcsa kicsit, én szeretem, ha a maszk megszárad és úgy kell lemosni vagy lehúzható, de meg lehet szokni. Emiatt nem is vártam tőle túl nagy hatást, de pozitívan csalódtam!

Attól, hogy le kell mosni a terméket, igen is dolgozik addig, amíg fent van! Nagyon puha utána a bőröm, kicsit fel is tölti és rugalmasabbnak érzem. Én mindig langyos vízzel öblítem le, ami rajta marad a bőrömön, azt egyszerűen belemasszírozom, hogy még inkább és még tovább kifejthesse a hatását.

Ezt is 2 hónapja használom, heti 1 alkalommal, így még kb. félig van, így szerintem ez a termék is megéri az árát, nem két hétre elegendő. A maszktól tehát féltem, de megmutatta, hogy igenis hatásos!

 

Első körben erről a két termékről szerettem volna írni nektek, de érkezik majd még két teszt is. Ha azok is pozitívak lesznek, akkor a BIODERMA lesz az új kedvenc márkám!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8016365502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása