Így válik a Pinterest valósággá

Biztosan ismerős nektek is, hogy amikor a Pinterest oldalt bújjátok DIY, köröm, smink, outfit, dekor ötletekért, akkor előbb-utóbb bezárjátok azzal a tudattal, hogy ez a valóságban úgysem kivitelezhető.

Sok esetben nálam is így végződik a böngészés, de azért néha megmakacsolom magam és azért is megvalósítom, amit ott találok. Így jött az ötlet, hogy ezeket időről-időre itt is bemutatom majd, hogy lássátok, minden összejöhet! Nem mindig éppen olyan lesz és persze a tökéletesség sem kivitelezhető minden esetben, de szerintem nem is az a lényeg, hanem az alkotás öröme. Éppen ezért nem is művi remekséggel beállított fázisfotókat hoztam (tudjuk, sok DIY poszt erről szól), hanem elkapott, igazi pillanatokat!

Néhány hete nekünk is jött az ötlet, hogy elkélne már nekem egy új ékszertartó, mert annyi szépség került hozzám az utóbbi hónapokban, hogy már sehol sem fértek el.
Na és hová megy az ember inspirációért? Pinterestre!

Hosszú keresgélés után végül a fent látható darabot szemeltem ki magamnak, de mivel nem egy webshopról van szó, hogy két kattintással megrendelhessem, jöhetett a kivitelezés megtervezése. Összegyűjtöttük a megfelelő léceket és kitaláltuk, mégis mekkora legyen a keret (azt hiszem, a hosszúsága 45 cm lett). A megfelelő hosszúságúra vágtuk őket, majd jöhetett a szögek kimérése, hogy a sarkokat szépen egymáshoz tudjuk illeszteni.

[caption id="attachment_6143" align="aligncenter" width="1536"] Az igazi blogger szett! :D[/caption]

Látszik, hogy itt-ott hiba csúszott a számításba és maradt némi rés, de nem vagyunk profik és az eszközeink sem voltak azok, én pedig így szeretem, ahogy van. Miután minden léc "ferde" véget kapott, összecsavaroztuk őket, így megkaptuk a keretet, amit azután lecsiszoltunk kézzel és géppel is, hogy minél simább legyen.

Jöhetett a kis polc, amit mindenképpen szerettem volna, ha rákerül, a felső karkötő tároló rudat viszont kihagytuk, a karkötőim egy szuper állványon (szintén DIY) pihennek. Akasztókat teljesen véletlenül találtam a Tesco-ban, elméletileg fényképhez valóak, de itt is tökéletesen működnek, amiket a hozzájuk tartozó kis szögekkel szuperül tudtunk is rögzíteni.

Nem volt más hátra, mint a festés, ami nem lett a legszebb, nem vártam eleget a 2 réteg között, de én így is elégedett vagyok vele!

Ma végre felkerült a helyére, rápakoltam a nyakláncaim egy részét és nagyon-nagyon tetszik! Nyilván nem profi munka, mert nem vagyunk asztalosok, így megfelelő szerszámok híján is voltunk, de ketten alkottuk és már csak ezért is tökéletes.

 

 

Íme a bizonyíték, hogy amit az interneten látsz, az tényleg megvalósítható, személyre szabható és nem csak az elérhetetlen fotókon létezik.
Jöhetnek még ilyen bejegyzések?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6316365506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása