Lush - Cosmetic Warrior arcpakolás

Egy ideje már nem írtam nektek Lush termékről, pedig folyamatosan használom őket, csak a tesztekkel egy kicsit (nagyon) el vagyok csúszva, de igyekszem behozni magam.

 

Lush termékről még nem írtam rosszat, egyszerűen zseniális minden termékük és az a fajta kiszolgálás, ami az üzletekben folyik, példaértékű, a látogatás felér egy mini wellness-szel! Még decemberben jártam a Westendben lévő üzletben, ahol elmondtam, hogy mitesszerekkel és itt-ott zsíros bőrrel küzdök, így ajánlotta az eladó hölgy ezt a terméket, amelytől eleinte kicsit féltem, mert fokhagymát tartalmaz.

A Cometic Warrior egy friss arcpakolás, amely tojást, kaolint, fokhagymát és glicerint tartalmaz, mint legfőbb összetevők. Az illatától tartottam, de kevésbé kellemetlen, mint amire számítottam és egyébként is csak addig érezni, amíg dolgozunk vele az arcunkon, hatóideje alatt nem tapasztaltam semmilyen illatot.

"Kímélő és kiegyensúlyozó hatású friss arcmaszk baktériumölő teafával és friss fokhagymával, melyek együtt fejtenek ki tisztító hatást. A friss fehér szőlő tisztítja és hűsíti a bőrt, a szabad tartásból származó tojás megerősíti a textúráját, a mikrobaölő méz pedig lágyítja és hidratálja. Simíts az arcodra egy bőséges réteget és hagyd fent 10-15 percig. "

Mint minden Lush terméket, ezt is vastag rétegben kell felvinni az arcra, majd rajtahagyni 10-15 percig, én ez idő alatt Youtube videókat néztem általában, így észre sem vettem és mehettem is lemosni. Lemosás közben enyhén radíroz is, ami nálam mindig plusz pont az arcpakolások használata közben. Érdemes langyos/meleg vízzel lemosni, egy kicsit ragaszkodik a termék.

A hatását imádtam! Lemosás után a bőröm hamvas, tiszta, puha érzetet kapott és a teafának köszönhetően a kialakulófélben lévő pattanásaimat is szépen helyretette és másnap reggelre általában el is múlt a pirosság. A tisztítást nem csak időszakosan érzékeltem, hanem folyamatos használata mellett bőröm végig tiszta és szép maradt, nem kellett annyi terméket bevetnem érte, mint előtte és az arcradírhoz is ritkában nyúltam már.

Egy szó, mint száz, újabb Lush terméket használtam el elégedetten a tégely aljáig, amit természetesen nem dobok ki, mert mint tudjátok, 5 üres tégelyt ha visszavisztek bármely üzletbe, egy friss arcpakolást kaptok cserébe!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4416365522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása