Így viseld a fehér nadrágot

Így viseld a .... sorozatom legújabb posztjában ezúttal magam állítottam össze egy szettet, hogy megmutassam, miként lehet viselni az adott darabot. Most a fehér nadrág van soron, lássuk, hogyan választottam hozzá.

Bár nyár van és igyekszik mindenki a lehető legszellősebb ruhát választani a gardrób azon feléből, ahol az utcára és munkahelyre viselhető ruhákat tárolja, úgy gondolom, hogy egy hosszú szárú nadrág is megállja a helyét ebben az időben, ha az fehér színű. Tudni kell, hogy soha nem volt még fehér nadrágom, így nagyon örültem, amikor rátaláltam erre (bonprix nadrágok) és csak remélni mertem, hogy úgy áll majd, ahogyan én azt elképzeltem.

Mivel a térd alatt lévő hasíték némi vagányságot is kölcsönöz a nadrágnak, így nem bántam, hogy lőttünk néhány fotót egy hatalmas ajtó előtt is, szerintem jól mutat, aztán mindenki döntse el maga. Most nem akartam színeket csempészni a szettbe és régen volt már monokróm darabokat felsorakoztató cikkem, ezért felülre egy könnyed, fekete sifon-szerű blúzt választottam, amit jó pár éve vásároltam a New Yorkerben, de még mindig semmi baja, nagyon szeretem, mert nyáron sem sül meg benne az ember.

 

A táska egy szuper nyárias darab az Eliz Bagtory márka kínálatából, ami passzol a nadrághoz, a bronz részlet pedig megtöri kicsit a szett egyhangúságát. Tipikus rohangálós táska, telefon, pénztárca, zsepi belefér és már mehet is az ember lánya, illetve kisebb mérete miatt kevésbé melegíti a hátat is.

A cipő új szerzemény (bonprix lábbelik) és instant, azonnali szerelem! Csak telitalpú szandáljaim vannak, mert ha vettem is magassarkút, valami mindig gond volt vele, de ezt imádom. A nude színe mindenhez passzol, a sarokmagassága tökéletes és nagyon kényelmes, a fűzős megoldás pedig még mindig trendi.

Az ékszereket is nude árnyalatokban választottam, hogy illjenek a cipő visszafogottságához és a fekete-fehér ruhadarabokhoz is.  A fülbevaló és a sodort nyaklánc is a Red Rouge webáruház kínálatából van és tökéletesen illenek egymáshoz, holott eltérő alapanyagból készültek.

[gallery columns="1" size="large" ids="6697,6698" orderby="rand"]

A napszemüveg az idei nyaram kedvenc napszemüvege, hiába sorakozik itthon jó pár, mióta erre rábukkantam a C&A kínálatában, kevés olyan alkalom van, hogy ne ezt viselném. Odavagyok érte!

Biztos vagyok benne, hogy ez lesz az egyik kedvenc munkahelyi szettem, meg úgy egyáltalán bármilyen szettem, mert minden darabja szuper és kényelmes viselet, ami nagyon fontos szempont.

Ti szeretitek a fehér ruhadarabokat?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4816365530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása