Egy utolsó, piros szelet a nyárból

Derékig járunk a szeptemberben, a nyári napsütésben készült fotók már csak homályos emlékként élnek, de azért jólesik felidézni őket. Én pedig, lelkes blogger lévén megörökít(t)ettem nektek az egyik utolsó, nyárias szettemet!

Jó, az indián nyár ígérete még a levegőben lóg, de a képek még augusztusban, igazi nyári melegben készültek, így simán tekinthetek már rájuk emlékként, igaz? Főként erre a szettre, amely egy tipikus, délutáni randira illik egy forró napon, így én is egy kávézáshoz választottam ezeket a ruhadarabokat.

Két abszolút kedvenc ruhadarabomat választottam, egy különleges varrásokkal díszített fekete szoknyát és egy vállkidobós, gyönyörű piros felsőt, amely rögtön romantikus hangulatot idézett. Ezek a fodros felsők idén sem mentek ki a divatból, de ha ez nem így lenne, akkor is viselném őket, nagyon szeretem.

A fő hangsúly a piros és fekete színeken volt, így választottam ezt az F&F szandált és táskát is, a napszemüveg pedig a bonprix weboldaláról van, hatalmas és szerintem konttyal baromi jól mutat! A szett megkoronázásaként jöhettek a nemrégiben bemutatott beton EdOr ékszerek, amelyek remekül illetek a piros színhez, imádtam viselni! A karóra szintén új szerzemény, ITT olvashattok róla, a legszebb Daniel Wellington karóra, amit valaha láttam!

A szürke beton meglepően remekül passzolt az óra rosegold szíjához és a táskában megjelenő arany fémrészekhez, így már csak hab volt a tortán, hogy a fekete számlap illett a szett fekete darabjaihoz. A beton viselése nagyon izgalmas, eleinte fura volt, aztán rájöttem, hogy éppen ezért fantasztikus.

A beton színéhez pedig az egyik kedvenc karkötőm passzolt, így mondhatom, a szett összeállt anélkül, hogy erőlködtem volna és mindennek megvolt benne a maga helye. Nagyon szeretem ezeket a fotókat is, örülök annak, hogy sikerült még megörökítenünk egy igazi, nyárias szettet.

szandál - F&F
szoknya - Lidl
felső - piac
táska - F&F
karkötő - Bigi's Handmade Jewellery
napszemüveg - bonprix kiegészítők
szemüveg - Firmoo
nyaklánc, gyűrű - EdOr ékszer
óra - Daniel Wellington

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6516365544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása