L'Oréal Pure Clay Glow Mask | teszt

Azt már tudjátok, hogy odavagyok az arcmaszkokért és pakolásokért, azt hiszem ez már örök érvényű marad. Kipróbáltam most én is egyet a L'Oréal újdonságai közül, erről fogok most beszámolni.

 

Néhány hónapja dobták a piacra a L'Oréal Pure Clay maszkokat, rögtön három verzióban, én a Glow Maskot rendeltem meg a notino.hu oldalról, pontosan ITT éritek el.

Ez egy gyengéden hámlasztó maszk a selymes bőrért, 3 féle tisztító agyaggal és vörös alga kivonattal. A hatóanyagoknak köszönhetően egészséges ragyogást is ígér, nekem pedig ez keltette fel az érdeklődésemet. 50 ml-es tégelyben érkezik, amely azt ígéri, hogy 10 használatra elég. Szerintem 15 simán benne van, pedig nem sajnálom a mennyiséget. Már 8-10 alkalommal használtam, így tudok róla véleményt mondani nektek.

"Gyengéd. Átalakító. Tökéletesen tiszta. A L’Oréal Paris bőrszakértői megalkottak egy felturbózott, tiszta hámlasztó agyag maszkot, hozzáadott piros alga kivonattal, hogy 10 perc alatt hámlassza és finomítsa a bőrt. Az egyedi és hatékony formula egy több érzékre ható illatélményt nyújt, míg az erős hatású tiszta agyag és vulkáni kőzet lehámlasztja a halott bőrt és kisimítja a felületi hibákat. Az Exfoliate & Refines Pores Pure-Clay Mask kezeli a durva bőrt és a mélyen eldugult pórusokat, hogy a végeredmény összehúzott pórus és sima bőr legyen. A pórusokat láthatóan összehúzza. Az arc pórusainak megtisztításával eltávolítja a halott sejteket a szennyeződést és az olajat. A hibák kevésbé lesznek láthatóak. A bőr egészséges és ragyogó lesz."

Az illatélmény valóban fennáll, nagyon kellemes és tiszta illatot érzek használat közben. Az állaga krémes, tele apró szemcsékkel, így lemosás közben finoman radíroz, nálam ez mindig plusz pont egy maszkban. A színe felvitel után változik, így amikor eléri a szinte piros színt az arcon, akkor lehet tudni, hogy ideje lemosni.

Lemosás után egy puha, láthatóan tiszta arcbőrt kapok és nagyon szeretem ezt a látványt. A hatása fantasztikus, sokáig nem jöttem rá, hogy mi segített a pórusaimon és tüntette el a mitesszereimet, aztán beugrott, hogy bizony ez ezt ígéri és be is váltotta. A mitesszerek 100 %-ban!!!! eltűntek és ezt egyébként csak néhány nappal ezelőtt vettem észre. Igaz, hogy az ára magas, de abszolút megéri és én alig várom, hogy kipróbáljam a fekete, detox változatát is.

Őszintén szólva talán ez az első olyan maszk, aminél ilyen látványos és maradandó az eredmény, így biztosan újra is fogom vásárolni, érthető is körülötte a nagy felhajtás, valóban egy remek termékről van szó.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3816365554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása