Ilyen volt az idei Cosmopolitan Blogger Day

Idén is megrendezésre került a bloggerek éves eseménye, a Cosmopolitan Blogger Day. Másodszorra vettem rajta részt, úgy gondoltam, idén leírom a tapasztalataimat is.

Mivel vidéken élek és a legtöbb sajtóesemény Budapesten van, így a Blogger Day az egyetlen, amit jó előre beterveztem az elmúlt két évben, így összesen két ilyen eseményen vettem részt eddigi blogos pályafutásom alatt, pedig számtalan meghívó érkezik. Na de térjünk is a tárgyra!

 

Az idei előadások is színesnek és hasznosnak ígérkeztek, így azzal a lendülettel indultam reggel útnak, hogy használható információkkal és tanácsokkal gazdagodom majd. Kicsit izgultam is, hiszen már 3 éve blogolok, mégis ez a második alkalom, hogy bloggerekkel találkozom, de idén már felszabadultabb voltam! A helyszín hasonlóan volt berendezve, mint tavaly - középen tálaló asztalok, a helyiség két oldalán pedig az eseményt támogató márkák álltak egy-egy standdal. Van, aki ezt nehezményezte és 100 % reklámnak tekintette, én azonban úgy gondolom, hogy pozitív volt megismerkedni azokkal, akiknek egyrészt az eseményt köszönhetjük. Plusz én örültem, hogy minden márka mással készült, lehetett fotózkodni, kóstolni, trambulinon pattogni és új parfümökkel is megismerkedhettem. Így én ezt a részét pozitívan éltem meg, új márkát is ismertem meg például, aminek azóta már utána is jártam.

Néhány sor erejéig kitérnék az ételekre is. A reggeli péksüteményekkel és kávékkal, gyümölcslevekkel semmi gond nem volt, ám az ebédről nem tudnék jó véleménnyel nyilatkozni. Sem nekem nem ízlett, sem annak a 3 embernek, akivel mentem, tehát nem velem van a baj, de ezek az ételek egyszerűen nem voltak finomak. A desszertek annál inkább, így azzal kicsit javítottak a helyzeten.

Mint írtam, sokat vártam az előadásoktól, de nem igazán arról szóltak, amit várt volna az ember a címek láttán. Mindenki a maga sikeréről beszélt, illetve arról, hogy mi hozta meg nála az áttörést, de nem mindenki szolgált jó tanácsokkal, inkább csak történetekkel, amelyekből bár lehetett hasznos infókat leszűrni, nagy részük mégis arról szólt, hogy legyél egyedi meg ne add fel. Kössz. Ez nem a szervezők hibája persze, inkább az előadóké, sok esetben eltértek a tárgytól.

Volt viszont néhány olyan előadás is, amiből tudtam 1-2 okosságot felírni magamnak, így ezt megpróbálom beépíteni a blogba és a csatornába is, továbbá pozitívan csalódtam néhány ismertebb bloggerben/vloggerben, mert az előadások során teljesen más oldalát hozta, mint amit nekünk mutat például a videóiban, így már ezért is megérte elmenni. Senki nem mondott nemet egy fotóra, néhány kérdésre vagy tanácsra sem, így ez sok személyt jó színben tüntetett fel számomra.

Neveket sem pozitív, sem negatív tapasztalattal sem szeretnék kiemelni, mindenki olyan, amilyen és attól, hogy én milyen képet alkottam róla, nem biztos, hogy másnak is ez jött le, így maradnék a névtelen bloggerek és vloggerek említésénél, de voltak azért számomra meglepőek is. Ettől függetlenül összességében jó volt látni ennyi bloggert egy helyen, megismerni olyanokat - főleg a díjátadó alatt -, akikről eddig nem hallottam, de azóta már megnéztem a blogját. Apropó, díjátadó.

Sokaknál olvastam, hogy nem volt fair a zsűri választása, de úgy gondolom, ezen kár fennakadni, attól senkinek nem lesz jobb, ha ócsárolni kezd egy nyertest. Mindenki megérdemelte, aki díjat kapott a kategóriájában, engem ez csak arra sarkall, hogy tőlük tanulhatok.

Végezetül volna néhány gondolatom a szervezőknek, hátha eljut hozzájuk is. Szerintem az esemény kinőtte már ezt a helyszínt, főleg érkezéskor és ebédidőben mozdulni sem lehetett az előtérben, illetve az előadások alatt maga a konferenciaterem is kevés helyet ad és sem tavaly, sem idén nem volt annyi szék, ahány látogató, pedig az eladott jegyek és regisztrált személyek számából szerintem lehet tudni a létszámot.

Ami a legzavaróbb volt, hogy az úgymond kerekasztal beszélgetéseknél az első 2-3 soron kívül senki nem látta a résztvevő előadókat, mivel ültek. Viszont szerintem egy előadást úgy lehet élvezettel és kíváncsian hallgatni, ha látom, hogy ki beszél. Őszintén szólva így gyakran inkább a telefonomat nyomkodtam, mert számomra élvezhetetlen volt így az előadás, tehát egy magasított színpad - vagy legalább ülőrész - sokkal alkalmasabb lenne.

Mint azt ti is összegezhetitek, vegyesek az érzéseim, de inkább a pozitív tapasztalatból van több, így nem bánom, hogy idén is ellátogattunk az eseményre és találkozhattam másokkal, tanulhattam, új márkákkal ismerkedhettem meg és megmutathattam magam is.

Ki milyen tapasztalatokkal tért haza?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1316365566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása