Így válik a kendőből trendi táska

A táskák megannyi módon elkészíthetőek, hiszen számtalan szín, anyag, forma és varrástechnika áll a hozzáértők rendelkezésére. Most egy olyan márkát mutatok be nektek, amely a legsokszínűbb az eddigi blogger éveim alatt.

 

A Firen márkára talán Instagramon bukkantam rá, követtem egy jó ideig, hogy minél inkább megismerjem a táskáit, azután megkerestem Irént, aki az egész mögött áll. Mindez végre ide is kikerül, aminek nagyon örülök, mert régen hoztam már nektek interjút, pedig szeretitek!

Ami megtetszett a munkájában az, hogy nincs nála két teljesen egyforma táska, rengeteg színnel, anyaggal és mintával dolgozik, ami pedig hatalmas plusz, hogy a legtöbb táskája több módon is hordható, függően attól, hogy éppen a kényelemre szavazunk vagy szeretnénk megmutatni a táskánkat. Ha most valaki azt mondaná, válasszak egyet az eddig elkészült darabokból... hát nem tudnék, de erre majd ti is rájöttök, miért!

 

Mesélj magadról, ki áll a márka mögött!

Feketéné Farkas Irén vagyok. Ruhaipari középiskolába jártam, férfiruha készítőként végeztem. 3 lányom van. Anna 25 éves, Eszter 22 éves, Kata a legkisebbik 10 éves volt a nyáron, és aki segítsége nélkül nem jöhetett volna létre semmi sem az a férjem, Vilmos.

Amikor nem varrok táskát, olyankor háziasszony, feleség  és anyuka vagyok. Tulipánhagymát ültetek, a kertet rendezgetem, sütit sütök, nevelgetem a legkisebbet és várom haza a nagyobbakat.

A felnőtt lányaim nagyon motiválók, nagyon húznak magukkal. Mindketten találtak szerelem sportot, ezt jó látni. Sokáig szeretnék egészséges és fitt maradni, miattuk és magam miatt, ezért az elmúlt nyáron beszereztem egy biciklit, amivel azt tervezem, hogy nagyon sokfelé fogok még eljutni, megfertőzve a család többi tagját is. Sokat ülök a műhelyben a varrógép mellett, semmire sem vágyom jobban, mint a határban egyet biciklizni, ha tehetem.

 

 

Hogyan jött a Firen ötlete és milyen könnyen/nehezen ment a megvalósítása?

Mindig is a varrással foglalkoztam. Alkalmi ruhától a gyerekruháig sok mindent varrtam, csak táskát nem. Eszembe sem jutott. Egyszer egy babzsák varrásból maradt egy kis darab bútorszövetem. Ebből készült 5 évvel ezelőtt az első táskám. De sohasem határoztam el, hogy márkát építek. Az egész csak úgy jött, és ment magától. Kértek, én megvarrtam. Először csak az ismerőseimnek, később csináltunk egy FB oldalt, ahol már mutogattam és kezdtem eladni a táskákat.  Akkor kezdtem gondolkodni, hogy kellene egy név is. Így lett a nevemből a FIREN.

 

Csapattal vagy egyedül dolgozol?

Egyedül dolgozom. A mögöttem lévő csapat a családom, akiknek kikérem időnként a véleményét. Sőt, még a legkisebbnek is. Mindig kérem őket, próbálják elfogultság nélkül mondani, ha valami szerintük nem jó, vagy, hogy mit kellene…..és persze nem mindig fogadom el, mert hátizsákot még egy évig az unszolásukra sem varrtam. Időnként a férjem is elmondja a véleményét, pl. hogy a hátizsáknak ne legyen egyenes cipzáros teteje, mert az úgy olyan kocka, gömbölyítsem le.

 

 

Látni az oldalon, hogy rengeteg minta és típus közül választhatunk. Mi inspirál ennyi csodás termék megálmodása során?

Van egy alap fazon és egy színvilág, ami alapvetően az én ízlésemet tükrözi. A földszínek és a bőr kiegészítők. Azért eddig ezt készítettem többnyire. Néha belecsempészve egy-egy élénk színt.

Az elmúlt évben belecsöppentem a hordozókendők világába, ami túllépett az én kis világomon. Mert jöttek az Anyukák kicsit a megszokottól eltérő kérésekkel is. Ezzel bővült a paletta. Eleinte az egész táska a kendőből készült, később már csak egy dekorációs betétként varrtam bele a textilbőr táskába. Ezek a kérések, kívánságok, hogy még hol, mit szeretnének már nagyban átalakították az alap fazont. Sokszor kialakult így egy új fazon. Amit azért nem bánok, mert rájöttem ennyire rugalmasnak kell lenni… és közben nagyon élvezem is, amikor kikerül egy újabb darab a kezeim közül. Minden darab más, és amíg nálam van, addig olyan érzés, mintha az enyém lenne.

Mi inspirál? Ha megérkezik a megrendelőhöz a táska és vagy ír, vagy felhív, és köszöni, örül, boldog. És persze az, hogy ajánl a barátnőinek, ismerőseinek, hogy keressenek engem, mert tetszik a munkám.

 

Egyedi igényeket is igyekszel teljesíteni? Melyik volt az eddigi legextrémebb?

Szinte minden igény egyedi igény. Ha egymáshoz nagyon hasonlóak is, én igyekszem megvalósítani.  Egyeztetünk mindig, a lehetőségeket és az igényt összehozzuk. A legextrémebb, amikor egy táskakészítő oldaláról küldenek egy képet, hogy ezt varrjam meg. Nem szoktam megvarrni. El is mondom, hogy nem szeretnék másolni. A szellemi tulajdont tiszteletben tartom, szeretném ha az egyediségem így alakulna.

 

A 3 módon is hordható táska

[gallery columns="1" size="full" ids="7293,7294,7295"]

s hordható táska

 

Melyik a kedvenc anyagod vagy színed?

A kedvenc színeim a barnás árnyalatok.
A kedvenc anyagom egy hordozókendő, az oscha roses bármelyik színárnyalata. Rózsák vannak az anyagon, általában színátmenetes. Csodaszép.

 

Mennyi idő alatt készül el egy táska? Tervezéstől a kész termékig.

Viszonylag a varrás része hamar elkészül, de mindig megelőzi előmunkálat és utómunkálat.
Anyagbeszerzés, az arra való várakozás, amikor pedig készen van, a csomagolás, feladás, papírmunka, amit nem táskánként csinálok. Néhányat összevárok, hogy többet vihessek egyszerre feladni.

 

Melyik fazont készíted a legszívesebben és melyik a legmacerásabb?

Mindet majdnem egyformán szeretem készíteni. Nincs macerás. Csak olyan van, aminek nagyobb az időigénye, több darabból van szabva, jobban kell figyelni, hogy minden odakerüljön, ahova szeretném. De ez nem macera.

 

Meg tudod mondani, eddig hány táskát készítettél?

Nem… már nem tudom megmondani. Néha, amikor megnézem a feladóvevényeket /mert mindig egy helyre teszem, amikor túl nagy a kupac átnézem és kidobom/ elcsodálkozom, hogy mennyi táskát adtam postára.

 

Hol találkozhatunk veled személyesen, vagy miként zajlik egy rendelés?

Személyesen a műhelyemben, ha valaki ide ellátogat. De inkább csak emailben, üzenetben vagyok elérhető a Facebook oldalamon és Instagramon.

 

Végezetül, jellemezd, kérlek egy mondatban a márkát!

„A kevesebb mindig több!„

 

Mire a végére értetek, ti is megértettétek, miért szerethető annyira ez a márka, igaz? Nem egy trendi, divatmániás fiatal, frissen iskolázott lány áll mögötte, hanem egy ízig-vérig nő, egy anyuka, egy szerető feleség és mégis olyan érzéke van a trendekhez, az anyagok és színek kombináláshoz, hogy mindig elámulok, amikor feltölt egy képet egy új táskáról.

 

Keressétek és szeressétek őt, hiszen nem adott korosztálynak készíti táskáig, hanem a tinédzserektől kezdve az idősebb korosztályig mindenkinek elkészíti azt az EGYEDI táskát, amelyet megálmodott magának.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2216365574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása