Elronthatatlan bögrés sütemény

Bármennyire is szeretném, elég kevés gasztro tartalom van jelen a blogon, ezen majd megpróbálok változtatni, de nem ígérek semmit. Ma viszont muszáj veletek megosztanom valamit!

 

Az álom-alakon való munkálkodás során nem engedhetem meg, hogy csokoládét majszoljak és süteményeket vegyek magamnak naponta, mert azzal oda enne a befektetett munkám. De természetesen nehéz néha megállni, hogy ne egyek némi édességet és erre most már van is egy jó kis alternatívám, ha már tényleg nem bírnék magammal.

A bögrés sütemények remekül hangzanak, dobáld össze a hozzávalókat, tedd az egészet a mikróba és a csoda megtörténik! Nos, nekem eddig mindig sikerült elrontanom valamit, így amikor egy csoportban ezt a sütit megosztotta valaki, kétkedve vágtam bele az elkészítésébe. A receptet kicsit a magam kedvére formáltam, így most ezt hozom el nektek is.

Hozzávalók:

  • 2 púpozott evőkanál teljes kiőrlésű rozsliszt
  • 1 púpozott evőkanál cukrozatlan kakaópor
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 tojás
  • édesítő
  • kókuszreszelék
  • 2 evőkanál tej

A kókusz természetesen elhagyható, én csak pluszként tettem bele, volt olyan is, amikor diabetikus étcsokoládét aprítottam bele tuningolásként, ez teljesen ízlés-függő. Egy müzlis tálban először a száraz hozzávalókat keverem el alaposan, azután jöhet bele a tojás, amit jó alaposan belekeverek és megkapom az alap masszát. Ezután szoktam hozzátenni az édesítőt és végül a tejet, csak hogy ne legyen túl száraz a tészta.

 

 

Alaposan, csomómentesre keverem és remek állagú alapot kapok, kellően sűrű, de könnyen önthető. Ezt áttöltöm egy 3 dl-es bögrébe, majd 1,5-2 percre, maximum fokozaton berakom a mikróba. Ennyi idő alatt tökéletesen "megsül" a sütemény és könnyed mozdulattal ki is csusszan a bögréből, nem ragad bele, de természetesen, aki nem szeretne plusz mosatlant, ki is kanalazhatja a bögréből.

 

 

És ennyi! Fel szoktam apróbb darabokra vágni és elfalatozom egy bögre tejeskávé kíséretében tízóraira vagy uzsonnára. Az ízeket kombinálhatjátok, aki nem diétázik, tehet bele csokoládét, oreo kekszet, nutellát és amit csak megkíván! Az elmúlt héten nem volt olyan nap, hogy ne készítettem volna el, hiszen mindössze 5 perc alatt olyan nasit készíthetek magamnak, ami egy-egy alkalommal beilleszthető a diétámba.

 

 

Remélem ti is kipróbáljátok, megszeretitek és számtalan verzióban elkészítitek majd.

 

 

Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6916365578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása