Különleges ajándék, saját kezűleg

Kereken egy hónapunk van hátra karácsonyig, így amit eddig halogattál, ideje nekilátni, mert a végén azt veszed észre, hogy már nincs rá időd.

Nálam már nagy erőkkel készülnek az ajándékok, a díszek, főképp azért, mert a csatornámra mindennapra tervezek videót és ehhez sok tartalmat kell előállítanom, időben. Ha esetleg nem szeretnél lemaradni a decemberi videó áradatról, ITT keresd és iratkozz fel. :) (Önreklám vége.)

A mai ötlet viszont csak itt jelenik meg és alig vártam, hogy kiposztoljam végre nektek, mert szerintem nagyon jó ajándék lehet. Na meg meg is szerettem volna mutatni a kis büszkeségem.

Az elmúlt hetekben néhány kellékes boltba szinte naponta betértem, mert vagy elfejetettem valamit, vagy éppen új ötletem támadt. Aztán ott volt ez a natúr fa ládika, én pedig megvettem azzal a céllal, hogy majd lesz belőle valami. Napokig csak nézegettem, aztán nekiláttam lefesteni. Pirosra. Mert úgy gondoltam, hogy egy piros ládika csoda szép lesz, aztán 3 napig festegettem, a fém részleteket óvatosan tisztogattam, ha összekentem, mert hát tisztességes végeredményt szerettem volna.

A tetején egy üveglap volt, alatta kivehető kis fa lemezkével, gondolom fotót lehetett volna beletenni, de én szerettem volna kidíszíteni inkább, így fogtam egy arany színű lakkfilcet és megrajzoltam az eltervezett mintát. Először csak natúran, aztán itt-ott kitöltöttem arannyal, végül úgy döntöttem, ide is kell a piros! Így egy nullás ecsettel gondosan, aprólékosan pirosra festettem a maradék kis lyukakat, nem tudom hány óráig tartott összesen, de amikor készen lettem vele, csak annyit mondtam magamban: ez egy csodaszép, piros kincsesláda lett!

[gallery size="full" ids="7438,7437,7436"]

Rendkívüli ajándék lehet bárki számára, hiszen nem csak ékszert tárolhatunk benne! Alkalmas fényképek tárolására, de akár perselynek is. A lényeg, hogy egy egyedi, személyre szabott, gondos munkával elkészített ajándék mindig többet ér bármelyik készterméknél, akkor is, ha nekünk 3 napunkba telik elkészíteni.

Mindösszesen 1300 forintba került a ládika és az akril festék összesen, aminek több, mint a fele meg is maradt, így elegendő lehet akár még egy ládára vagy bármire az ünnepi, kreatív időszakban. Lépjetek ki a komfort zónátokból és idén próbálkozzatok meg általatok készített ajándékokkal! Nincs is annál jobb érzés, mint amikor meglátod, mit szólnak hozzá, hogy ezt bizony te magad készítetted... Felbecsülhetetlen!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8116365588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása