Decemberben viselj pirosat!

Ha valaki azt kérné tőlem, bökjem ki az első ünnepi színt, ami eszembe jut, az a piros lenne. Bármilyen ünnepre jellemző, de a mikulás-karácsony időszakban nálam fokozottan nagy szerepet kap ez a szín.

 

Ebben az időszakban előtérbe is kerül, halmozom a vörös rúzsokat, a körmeim is mindig valamely árnyalatában pompáznak és idén beszereztem egy csoda, piros pörgős szoknyát is, amiért egyszerűen odavagyok! Tudtam, hogy ezt itt is meg szeretném mutatni, így most megnézhetitek, milyen szettben pompáztam télapókor. Félig télanyunak, félig manónak öltöztem, de a viccet félretéve, imádom így ezt az összeállítást.

Nagyon rég vágytam már egy ilyen szoknyára, sosem tetszett magamon, de nem rég a New Yorkerben ott várt engem, sikított, hogy próbálj fel és milyen jól tettem! Csinosabb lábakkal persze jobban mutatna, de nekem ez jutott és egészen tetszik magamon ez a szoknya. Nem túl hosszú, ezért csak fekete harisnyával fogom viselni, nekem így sokkal komfortosabb, plusz télen természetesen csak egy vastag verzió jöhet szóba.

 A kedvenc csíkos felsőmmel viseltem, ami hónapokig el volt veszve és amikor végre visszakaptam, tudtam, hogy ez lesz a tökéletes kombináció. A csíkok szerintem remekül feldobják az egészet és jól illenek a piros színhez is. Kiegészítők terén most az ezüst és piros kombinációjára esett a választásom, mert nagyon jól áll egymásnak ez a két szín és igazán télies páros.

Hogy egy kicsit megbolygassam az összhatást, egy olyan táskát választottam, amelynek arany színűek a fém részei, de egyáltalán nem ütött el, én szeretem a fémes színeket kombinálni. Mindenféleképpen ezt a táskát szerettem volna, kis mérete miatt annyira jól állt ezzel a szoknyával, hogy kizárólag ez jöhetett szóba.

Piros Bigi's ékszereket, ezüst Lorus karórát, egy gyönyörű, szív medált viseltem és a tél-imádatomnak hódolva egy hópihés fülbevalót is, amiért oda meg vissza vagyok, ki sem vettem azóta.

A piros rúzs és egy csinos csizma természetesen nem maradhatott el, így szerintem összességében játékos és nőies az outfit, biztosan sokszor fogom még éppen így viselni, nagyon elégedett vagyok vele és jól érzem magam, ami nagyon fontos.

Néha megéri egy kicsit feltűnőbb színt viselni, mint a piros vagy akár a sárga, mert nem csak magunkat, de a környezetünket is felvidíthatjuk egy boldog színnel, ami a rohanó év végéhez közeledve nagyon is szükséges, hiszen mindenki stresszel és siet.

 

 

csizma - Deichmann
szoknya - New Yorker
felső - H&M
táska - F&F
karkötők - Bigi's
fülbevaló - redrouge.hu
karóra - prokarorak.hu
nyaklánc - ebay

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7416365604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása