Bevállaltam egy hétre és nem történt semmi...

Van, akinek nem jelent kihívást, van, aki el sem tudja képzelni nélküle az életét és van, akinek komoly problémát okoz, ha nélküle kell léteznie. Pedig lehet!

 

A sminkről beszélek, ami nekem is szorosan kapcsolódik a mindennapjaimhoz. A gimiben fogalmam sem volt róla, hogyan működik, majd szép lassan elkezdtem blogokat olvasni és megszerettem a sminkelést, megszerettem vele az arcom. Aztán csak így voltam képes elfogadni és nem csak hétköznapokon, de hétvégéken is sminkeltem. Utáltam nélküle az arcom jó pár évig és ha mégis kimerészkedtem anélkül az utcára, ufónak éreztem magam, akit mindenki megbámul. Ez pedig egy hatalmas baromság, mégis miért foglalkozna azzal bárki, hogy ha elmegy valaki mellett az utcán, van-e valami az arcán? Ugyan már... Persze ezt akkor még nem értettem meg és kb. csak a családom és a párom látott smink nélkül.

1-2 évvel ezelőtt aztán valami megváltozott és a hétvégéket már túléltem smink nélkül. Nem, nem könnyedén, de Kincs szeretett úgy, ahogy vagyok és ez elég erőt adott ahhoz, hogy ne akarjak mindig elbújni és ne érezzem magam csúfnak. Aztán néhanapján, amikor a bőröm szép állapotban volt, dolgozni is bemerészkedtem. Aztán jöttek a "De sápadt vagy!", "Beteg vagy?" és a "Sminkelj inkább!" megjegyzések és megint nem voltam hajlandó önmagamat adni és szeretni.

Most viszont úgy döntöttem, ebből elég és belevágtam egy "kihívásba", 7 napig abszolút nem viseltem sminket, lehetett randevú vagy munka, hidratálón kívül semmit nem tettem fel. És tudjátok mit? Megszerettem és elfogadtam azt, aki reggelente a tükörbe néz (ezt dokumentáltam insta sztorikkal és videóval is)! Megtanultam szeretni a vonásaimat, a nyers külsőmet és megtanultam, hogy felesleges sminktermékek mögé bújni, kényszerből. Vannak, akik annyira félnek magukat adni, annyira tartanak a megjegyzésektől, hogy edzeni vagy a kisboltba is feldobnak egy olyan sminket, ami másnak már alkalminak számít.

[embed]https://www.instagram.com/p/Bd7dH-YHVI9/?taken-by=norcsoo_[/embed]

Nos, amit tanácsolni tudok: keress valamit az arcodon, ami szép, amivel elégedett vagy és szeresd meg! Először csak azt! Tudd, hogy ha smink nélkül mutatkozol, akkor is szép a szád, a szemed, az állad vonala és hogy ezek a részek akkor is széppé tesznek, ha nem sminkeled ki az arcod egészét. Szeresd meg magadon azt az egy vonást, ami széppé tesz és ezután sokkal könnyebben elfogadod magadat. Én szeretem a szemeimet és tudom, hogy azok kiemelés nélkül is ott ülnek az arcomon.:)

[caption id="attachment_7805" align="aligncenter" width="2048"] smink nélkül/sminkben[/caption]

Nem mondom, hogy örök életemre elmondok a sminkről, milyen beauty blogger/vlogger lennék, de végre nem fogom idegesen eltölteni a napot és takargatni magam, ha aznap éppen nincs kedvem sminkelni reggel.

Merek önmagam lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2916365622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása