BIODERMA Hydrabio szérum

Télen hajlamosabb jobban kiszáradni a bőrünk, mint az év bármely más időszakában, ezért ilyenkor érdemes egy kis extra odafigyeléssel ápolni, ha nem szeretnénk kiszáradt, hámló orcákat.

 

A BIODERMA Hydrabio szérum éppen ezért lett kifejlesztve, én pedig már több, mint egy hónapja használom nagy lelkesedéssel, így ideje beszámolnom róla.

  • Hidratáló koncentrátum érzékeny, vízhiányos bőrre.
  • Intenzíven fokozza a bőr belső vízellátását, ezzel gátolva a további vízveszteséget.
  • Hyaluronsav tartalmának köszönhetően nagyon erős hidratáló és bőrfeszesítő hatással rendelkezik.
  • Kitűnő make-up alap.
  • Allergénmentes illatanyagot tartalmaz, nem mitesszerképző.
  • Hipoallergén.

Nagyon megörültem, amikor megkaptam a csomagot, mert évekkel ezelőtt már volt alkalmam kipróbálni ezt a terméket, mert megnyertem egy Facebookos játékban és azóta is sokat emlegettem, hogy ez bizony egy jó termék volt és reméltem, hogy a bőröm ezúttal is szeretni fogja.

A kiszerelését szeretem, a pumpás adagolóért pedig áldom a készítőket, sokkal egyszerűbb és higiénikusabb, mint a tégelyes verziók. A 40 ml is abszolút jól kihasználható mennyiség szerintem, így nem kell attól tartanunk, hogy ránk romlik a termék fele.

Egyetlen pumpányi elég az arcomra és az utóbbi időben végre rászoktam arra, hogy az áll-nyakvonalat is hidratáljam, ezért pár év múlva biztosan hálás leszek majd magamnak. Nagyon könnyű az állaga, könnyű eloszlatni és pillanatok alatt beszívódik, ezért reggelente használom, hogy sminkelés előtt ne kelljen várakoznom, hogy beszívódjon a hidratáló, ennek elegendő egy perc, így sminkeléshez is tényleg remek alapot ad. Mivel könnyedén beissza a bőr azt hihetnénk, hogy nem elég gazdag ahhoz, hogy megfelelően táplálja, de egyáltalán nem így van, szuperül végzi a dolgát.

Az orrom környéke hajlamosabb a kiszáradásra, de ez ott is megfelelően hidratálja és amióta használom, nem volt még száraz, hámló folt az arcomon, a legapróbb jelét sem láttam.

A BIODERMA kutatólaboratóriumaiban kifejlesztett Aquagenium® biológiai szabadalom - amely a Hydrabio Szérumban is megtalálható - segít visszaállítani a bőr természetes nedvességtartalmát a bőrben található, vízcsatornaként funkcionáló aquaporinok képződésének stimulálásán keresztül, valamint megköti a nedvességet a bőr felsőbb rétegeiben.

Úgy érzem, hogy a leírtakat 100 %-ban teljesíti, így abszolút megéri az árát, hiszen káros összetevőket sem tartalmaz, ami nagyon fontos a bőrápolásban.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr816365618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása