Vért izzadtam az álmomért

Egy ideje kerülöm a személyesebb bejegyzéseket, bár nem direkt, egyszerűen nem volt semmi, amiről írni szerettem volna nektek ide. Eddig.

 

Aki néz Youtube-on és követ Instagramon, annak nem újdonság: vettünk egy házat a párommal. Itt is szerepelt már bakancslistán és végre meg is valósult, heteken belül beköltözünk a KÖZÖS OTTHONUNKBA. Nem volt egyszerű, mire túljutottunk a papírmunka nagy részén (mert hogy még mindig van), de valósággá válik és nem lehetnék ennél boldogabb.

 

Na de. Az ember ugyebár ott spórol, ahol csak tud, így szakembert nem hívtunk a munkálatokhoz, azt hiszem mindenki tudja, micsoda munkadíjakkal dolgoznak. Ennek eredményeképpen hulla fáradtak voltunk az első héten folyamatosan, mert munka után rohantunk a házhoz és csináltuk amíg kiláttunk a fejünkből. Aztán volt, hogy ki sem láttunk belőle, mert a konyha falat 2 napig csiszoltuk, annyi pormennyiségtől pedig mindketten úgy néztünk ki, mint azok a szobrok, amelyek jó pár évtizede már csak porosodnak. A hajmosás ilyenkor nem móka.

A csiszolást követő reggelen már sírhatnékom volt a fáradtságtól és ott tartottam, hogy felgyújtom az egészet, csak ne kelljen többet megmozdulnom.

 

Azt már nem is ecsetelném nagyon, hogy férfiakat meghazudtoló erővel küzdöttem, segítve a páromat a hatalmas fák kivágásával és a létező legutálatosabb növény, a borostyán kiölésével, ami MINDENHOL ott volt. Soha, senki ne ültessen, ismétlem SOHA!

 

Aztán amikor kezdett csinosodni a takarítás és festés után, amikor láttam, mi hová fog kerülni, amikor láttam az eredményét az mi két kezünk munkájának, nagyon büszke voltam, mert tudni illik, a lustább emberek táborába tartozom. Vagy tartoztam? Ez majd elválik. De már látni a végét, gyönyörűen alakul a közös kuckónk, ahol minden a mi, a családunk és a barátaink keze munkája, akiknek nem lehetünk elég hálásak.

Tehát az álmom igyekszik abban, hogy valóra váljon és amikor úgy igazán belegondolok, elérzékenyülök, mert baromi jó érzés. Az enyém, a miénk lesz, velünk lesz tele, mi töltjük meg emlékekkel, élményekkel, boldogsággal, vitákkal és nevetéssel és ez a tudat minden fáradtságot és kemény munkával töltött napot felülír. Az összeset.
(Csak hogy mulassatok egy kicsit: A sokadik napon annyira fáradt voltam, hogy kikértem a fagyit a fagyizóban, kifizettem és mint aki jól végezte dolgát, felpattantam a biciklire és vígan elindultam haza. Fagyi nélkül. A fagyis néni szerencsére utánam szólt.)

 

Szóval, ha kicsit megszaporodnak itt a lakással kapcsolatos cikkek, elnézést érte, de most ez élvezi a legnagyobb prioritást az életünkben.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5916365658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása