A blogger is csak ember

Nem tudom, miért kellene nekünk mindig  makulátlan, tökéletes, agyon photoshoppolt képeket posztolnunk magunkról, ahol unikornis pukiban és szivárványban fürdünk.

 

Posztoltam egy képet a blogos Instagram és Facebook oldalamra, aztán anyukám írt, hogy nézzem meg a kommenteket, én pedig tökre ledöbbentem. Akkor nagy hirtelen töröltem a képet, de szinte rögtön rá is eszméltem, hogy mégis miért? Nem vagyok tökéletes, szeretek sokszor smink nélküli fotókat is megosztani pl., vagy olyanokat, amelyeken nem a legjobb az összkép. Hogy emberi maradjak és ne olvadjak bele abba  a tökéletes(nek hitt) blogger világba, akik azt közvetítik, hogy már reggel is mindig üdén és frissen készítik a menő reggelijüket és hogy a napjuk csak sajtóeseményekből meg fotózkodásokból áll. Mert hogy nem ilyen a napja senkinek!

 

Bár messze elmaradok a nagy nevektől, azért le merem írni, hogy minden bloggernek van nem blogger élete is, csak ti azt nem látjátok. Mindenki kócosan ébred reggel, nem eszik mindig fancy reggelit, szokott mosogatni és takarítani is. Biztosan minden bloggeren vannak néha sebek, sárfoltok és nem menő ruhák is.

Attól, hogy csak a legszebb, legmegszerkesztettebb fotókat osztják meg (nagy tisztelet a kivételnek), attól ők is csak emberek és ha ők is posztolnak egy ilyen fotót, mint az enyém, akkor nem kell nekik ugrani. Az én képemre megkaptam, hogy sebes a körömágyam. Akkor ne osszam meg a képet, csak 5 nap múlva, mikor majd kiugrottam a bőrömből, úgy tetszett az új körmöm? Hát nem és mivel Fülöp mellé már cica is van, biztosan sok karmolásom is lesz.

[embed]https://www.instagram.com/p/BlF6lYEgBcT/?taken-by=norcsoo_[/embed]

A tenyeremet koszosnak vélték, holott túl eres, erre rádobott a kontraszt. De ha koszos lenne? Na bumm. Nincs tökéletesen filterezett insta-világ és régen rossz, ha sokan erre néznek fel és tekintik példaképnek. Higgyétek el, rengeteg munka van egy-egy kép mögött, de azt senki nem a legmenőbb designer cuccokban ücsörögve szerkeszti meg, bár biztosan akad olyan is.

[embed]https://www.facebook.com/norassdiary/photos/a.758357844216636.1073741827.757816310937456/1902297489822660/?type=3&theater[/embed]

Én imádok itthon kényelmesben lenni és akár úgy posztolni egy képet magamról is, amit sokaknál nem látni, pedig kétlem, hogy minden influencer talpig Gucciban ül otthon, csak úgy.

A lényeg, hogy teljesen mindegy, hogy milyen képeket posztolunk, nekünk is szívünk joga egyszerűbb, tökéletlenebb, kevésbé instára való képet posztolni néha, tehát senki ne higgye azt, hogy mindenki filterrel a fején ébred.

Ne ringassátok magatokat álomvilágba, hiszen az csak egy töredéke az életünknek, a mindennapjainknak, amit megosztunk veletek képeken. Én is vezetem a háztartást, nevelem Fülöpöt és Vilmost, eljárok dolgozni és mindeközben a napom egy töredékét posztolom nektek.

Nem létezik az a világ, amit láttok az Instagramot görgetve, a való életben minden filtermentes, néha foltos, néha koszos, időnként pattanásos, néha kupis. Tudjátok, olyan valóságos.

Ezek után biztosan jobban figyelek arra, hogy emberközelibb legyek, bár az én általam közvetített blogger világ egyébként sincs a közelében a több tízezer követővel rendelkező bloggerekének.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8316365674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása