Így viseld a fehér nadrágot

Végre megint volt időnk és energiánk befotózni egy szettet és meglepődtem, de nagyon hiányzott már. Rengeteg ötletem van még, így sok anyag várható.

 

Az előző posztomhoz kapcsolódva a képek smink nélkül készültek és az otthonunk hátsó kertjében. Semmi cicoma, semmi túlzott tökéletesség.

Régebben nagy mumusom volt a fehér nadrág, egyrészt mert nem volt könnyű olyat találni belőle, ami nem látszik át, másrészt pedig már attól is koszos lett, ha csak rágondoltál. Úgy véltem, ezzel teszek egy újabb próbát (bonprix nadrágok) és bevált! Tök jó, hogy bokáig ér, fel van vágva, extra rugalmas és kicsit sem látszik át.

Amióta megvan, valamiért mindig kékkel viseltem, így olyan könnyed és kicsit a nyaralásra emlékeztet. Valamennyire kontrasztban vannak egymással a színek, de nem túl erősen, így nagyon kellemes az összkép.

Egyébként a felső is bonprix, szerintem észrevettétek már, hogy imádom ezeket a vállra lehúzható darabokat, a megköthető ujjakkal (bonprix blúzok) pedig azonnal levett a lábamról. A csomózás egyébként praktikus is, így hosszú ujjúként és rövid(ebb) ujjúként is tudom viselni.

Most egészen sok karkötőt pakoltam magamra, valahogy tetszett így az összhatás, a karkötők mindegyike hazai tervezőktől van, tudjátok, hogy mindig ajánlom őket.

A kedvenc Zenzero gyűrűmet is felvettem, remekül illett a könnyed szetthez és kellő hangsúlyt is kapott. Természetesen a legkedvesebb nyakláncomat párosítottam hozzá, amely hegyikristály, szintén  a Zenzero kínálatából.

Szerettem volna megtörni a színeket némi feketével, ezért egy övet és egy órát is dobtam a szetthez és szerintem nagyon jól tettem, kellett egy kis sötétség is ezek közé a nyárias színek közé. Órát minden egyes nap viselek, így természetes, hogy a fotózáshoz is.

A szettem legfrissebb szerzeménye a legújabb Brittas táskám, amit mikor megláttam a márka oldalán, rögtön levett a lábamról és tudtam, hogy kell nekem. Milyen jól is tettem, annyira különleges a szív forma rajta, nem mellesleg passzolt a szandálom színéhez is.

[gallery columns="2" size="full" ids="8492,8490"]

Imádom ezt a szettet, ahogy van, a fehér nadrág egyszerűen szerelem, remekül kombinálható, nekem jelenleg kékkel tetszik a legjobban, szerintem fantasztikusan mutatnak együtt.

 

szandál - Ipanema
nadrág - Bonprix
felső - Bonprix
karkötők - MTHS, Chillearrings, Zenzero
nyaklánc, gyűrű - Zenzero
táska - Brittas

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr616365678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása