A mindig megújuló magyar tervező

Rengeteg divatanyaggal készülök most nektek, így akik szeretik, azok figyeljenek a következő hetekben! Ma a legújabb Brittas táskákat mutatom be nektek, remélem nektek is annyira tetszenek majd, mint nekem.

 

Nem rég készítettem a márkáról egy videót, IDE kattintva meg tudjátok nézni. Ebben mindent elmondtam, amit tudni érdemes, amiért szeretem Brigi munkásságát és amit tudni kell a táskákról. Most viszont következzenek a legújabb darabok!

Számomra elképesztő, hogy Brigi képes mindig úgy valami újat alkotni, hogy azok mindig összekapcsolhatóak a rá jellemző stílussal, egy-egy részletet mindig tovább visz és mégis egy abszolút új táska kerekedik belőle. Nem lesz unalmas, megszokott, mégis azonnal levágni róla, hogy Brittas és ezért is különleges számomra a márka, ezért is szerepel a blogon mindig. A színeket úgy válogatjátok össze, ahogyan szeretnétek, így igazán egyedi lehet a táskátok!

Az új darabokba azonnal beleszerettem, ezért szeretném őket nektek is megmutatni!

 

N I L L A

 

Rögtön a legütősebb SZETTEL szeretném kezdeni, mert hogy ez egy 2 az 1-ben táska, zseniális! A NILLA alapja egy nagyméretű kézitáska (plusz, hosszú vállpánttal), amelyben helyet kapott egy lecsatolható belsőzseb! Ha kiveszed, clutchként funkcionál, a hosszú pántot ráakasztva pedig máris egy kistáskát kaptál. Egyszerűen fantasztikus az ötlet és a kivitelezés is.

[gallery columns="2" size="full" ids="8723,8728"]

 

(19.900,- Ft)

Tolltartó

 

Vagy éppen neszesszer, de szerintem remek sminkecset tárolóként is szolgálhat. Nem sok hazai tervezőnél láttam még tolltartót, de szerintem pazar ötlet és nem mellesleg időtállóbb is, mint a hagyományos verziók. Arról pedig ne is beszéljünk, hogy iskolatáskaként használt Brittas hátizsákhoz egy ilyen kötelező!

[gallery size="full" ids="8720,8721,8724"]

(5.000, Ft)

T R I A N G O L O

 

A legismertebb talán az eddigi táskák közül. Most viszont új köntöst kapott, levélmintás fedéllel remekül feldobja az őszi napokat, mindezt úgy, hogy nem túl harsány, de azért mégis feltűnő. Két TRIANGOLO táskám is van itthon, igazán masszívak, suliba, munkába igazán tudom őket ajánlani!

(14.000,- Ft)

 

G I O I A

 

Ezt már nálam is láthattátok, ez a szív alakú kivágás annyira különleges, rengetegen megdicsérték már, amikor ezzel indultam útnak. Nekem munkába tökéletes a mérete, a lényeg elfér benne, a pántja vastagabb, így nagyon kényelmes viselni. Tipikusan egyszerű táska, de a szív feldobja és játékossá tesz, éppen ez kell a hűvös hónapokra.

(12.000,- Ft)

 

N A R A

 

Először is, ez a színkombó, amiben elkészült, zseniális. Imádom, hogy ezen is megjelenik a háromszög, így mint mondtam, tudni, hogy Brittas, mégis másabb, mint az eddigiek. Tökéletes szaladgálós vagy alkalmi táska, nem túl nagy, de a legfontosabb dolgaink elférnek benne. Külön tetszik rajta a kis kézi pánt is, ettőlnekem annyira luxus hatást kelt, abszolút újdonság.

(13.000,- Ft)

 

A U R O R A

 

Egy kézi shopper, de nem ám egyszerűen csak ennyi, a tetején található vászon részlet teszi különlegessé. Így tegyszerre elegáns és laza viselet is, tökéletesen illik rá az  a leírás, amivel Brigi illette: "Az Aurora válltáska kényelmes városi viselet, de nyaraláshoz vagy sportoláshoz is kiváló." 

Így remekül pakolható, de ha kevesebb holmit teszünk bele, akkor szerintem a zsinóros részt kilazítva akár vissza is tűrhetjük a táskába, így előtérbe kerül az elegáns vonal. Újabb 2 az 1-ben táska!

(15.000,- Ft)

 

Nos, szerintem az új táskák magukért beszélnek és mint mondtam, a minőség is remek. ITT megtaláljátok mindent, a márkát pedig Instagramon is érdemes követni, imádom Brigi fotóit, nektek is tetszeni fognak.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7316365700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása