Ajándékötletek nőknek #1

Mivel né már tervezek, szervezek, számolok és vásárolok ajándékok tekintetében, gondoltam más is belevetette már magát az ötletelésbe. Éppen ezért hozom az első ajándékötletes cikkem és azért kapta a #1 jelzést, mert biztosan lesz még olyan, amit nőknek ajánlok majd.

 

Legyen szó testvérről, anyukáról vagy éppen barátnőről, ezzel az 5 ajándékkal valószínűleg nehéz mellélőni. Igyekeztem olyan tippeket összeszedni, amelyek üzletben és weben is elérhetőek. Nyilván mindenki tud választani annak megfelelően, hogy mit szeret az ajándékozott és mit engedhet meg magának, éppen ezért lesz több cikk is ebben a témában.

 

Avon Planet Spa - Radiant Gold testvaj

 

Tegnap kaptam én is és rögtön az jutott eszembe, hogy ez szuper ajándék lehet. Télen kire ne férne rá a plusz bőrápolás? Na de, amiért idesoroltam, az a csomagolása. Mind a doboz (fémesen csillog!), mind pedig a tégely gyönyörű, így szerintem remek ajándék, csak egy masni kell rá. Az üveg utána újra is hasznosítható, így szerintem szuper kis ajándék lehet annak, aki szereti a testápolást.

[caption id="attachment_8924" align="aligncenter" width="600"] Forrás: www.avononline.avon.hu[/caption]

 

Notino Winter Beauty Box

 

Tegnap láttam róla infót és amikor megnéztem, mit tartalmaz, nekem is rögtön a KELL kategóriába került és tudom, hogy szuper ajándék lehet bárki számára. Fantasztikus termékeket tartalmaz, többek között Foreo arctisztító készüléket is, amelynek az ára felér a dobozéval, de rengeteg más meglepetés lapul még a csomagban, így bőségesen megéri az árát!

[caption id="attachment_8926" align="aligncenter" width="552"] Forrás: www.notino.hu[/caption]

 

Karóra

 

Ez tavaly is szerepelt az ötletek közül, nem véletlenül került ide most is, hiszen klasszikus ajándék. Ráadásul időtálló, így évekig emlékezhet arra a szeretted, hogy tőled kapta, amikor viselni. Itt konkrét órát nem ajánlok, hiszen ti ismeritek az ízlését annak, akinek ezt szánjátok, de mindenféle árban kapni gyönyörű darabokat, így nem nehéz megtalálni a megfelelőt. Tudom ajánlani a ProKarorák oldalt, ott aztán határ a csillagos ég.

[gallery size="full" ids="8927,8928,8929"]

 

Pandora ékszer

 

Szintén időtálló ajándék és azért jutott eszembe, mert nekem is a kívánságlistámon van. Rendkívül személyessé tehető, hiszen millió és egy charm, gyöngy vásárolható mellé. Egyébként még egy érv szól mellette. Ha ilyet vásárolsz valakinek, utána mindig lesz mivel meglepned szülinapokon is, hiszen a charmoknak mindig örülni fog majd!

[gallery size="full" ids="8933,8930,8934,8931,8935,8932"]

 

Határidőnapló

 

Ha tudod, hogy szeret tervezni, pontosan feljegyezni mindent, akkor ez lehet a tökéletes meglepetés. Vannak cserélhető fedlaposak, készíthetsz saját borítót, de írhatsz is valamit a belsejébe. Rengeteg variáció létezik a boltok és internetes áruházak kínálatában, azonban szerintem a Pirex naptárak a legszebbek és legkülönlegesebbek.

[gallery size="full" ids="8937,8938,8939"]

 

Remélem, tudtam némi inspirációt adni a nagy beszerző körút előtt!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3516365714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása