Az idei karácsonyunk más lesz

Több helyen is írtam már nektek, hogy közös otthonba költöztünk tavasszal és amióta év elején kiderült, hogy házikót vásárolunk, azóta vártam már az ünnepi időszakot, ami egyébként is a kedvencem egész évben, így pedig pláne.

 

7 éve vagyunk együtt és az utóbbi 3-4 évben mindig azt kívántam, hogy végre saját otthonban karácsonyozzunk, még bakancslistán is szerepelt, de idén végre eljött, én pedig nem is lehetnék ennél boldogabb. Amikor még csak naponta jöttünk rendbe tenni a házat, egyik nap ültünk a lépcsőn és a gondolattól, hogy ebben az évben megvalósul az álmom, elérzékenyültem, mert szinte hihetetlen. Ebben az évben kialakulnak a saját karácsonyi hagyományaink, amit egy életen át magunkkal viszünk majd. Nem szeretném stresszesen megélni ezt az időszakot, ezért időben elkezdtem tervezni, szervezni. Így megvan mindenki ajándéka, tegnap megvettük a még hiányzó díszeket is, a ház tele van fényekkel és élvezem a napokat.

Nincs rohangálás, sietés, kapkodás.

 

Egy kis karácsonyi vásárlásos videó, hátha nektek is megtetszik belőle valami, szuper dolgokra sikerült lecsapnunk, remek árakon.

https://www.youtube.com/watch?v=IatLXkbHJWI&t=10s

 

Segítségemre van mindenben Panyi Zsuzsi karácsonyi tervezője, ami idén is gyönyörű lett, nagyon praktikus tartalmak vannak benne és szuper program bekuckózni vele a kanapéra, egy forró teát vagy kávét szürcsölgetve és töltögetni, ötletelni. Van benne hely receptnek, bevásárlólistának, ajándékötleteknek, tennivalóknak és egyéb dolgoknak, ITT ti is le tudjátok tölteni, szerintem nagyon hasznos.

Nagyon izgatott vagyok az egész karácsony miatt, én is vendégül látom majd a családot ebédre, a menüt fejben már megterveztem, keresem a tökéletes mézeskalács receptet és csak remélni merem, hogy minden finom lesz majd, mert egyelőre úgy tűnik, jól főzök. A dekorunkat hamarosan megmutatom nektek egy videóban, én imádom, annyira jó hangulat van így itthon, a mi saját otthonunkban, sokszor még mindig hihetetlen.

Kíváncsian várom hogyan alakul majd, minden olyan lesz-e, ahogyan elterveztem/elterveztük. Egyelőre imádom az adventi időszak minden percét, semmin nem stresszeltem eddig, minden a helyén van, és imádkozom, hogy megtaláljuk álmaim karácsonyfáját és úgy nézzen majd ki mind a fa, mind az egész nappali karácsonykor, ahogyan az a fejemben él. Instagramon egyébként mindent dokumentálok és hangulatos fotókkal készülök nektek, érdemes követni --> ITT.

 

Kívánom, hogy mindenkinek teljesüljön minden álma, tegyen meg érte mindent és amikor megvalósul, élje meg minden pillanatát!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3416365720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása