Teszt | LUSH Sugar plum fairy ajakradír

Vannak tesztek, amelyeket kifejezetten öröm megírni és a Lush termékek cikkeivel kapcsolatban általában ilyen érzésem van, mert más dolgom sincs konkrétan, mint áradozni a termékekről, annyira fantasztikusak. Könnyű dolgom van velük, na!

 

Ma egy ajakradírról írnék nektek pár sort, amelyet októberben vásároltam meg, mivel elfogyott az előző és hasznosnak bizonyult a használata. Azért szereztem be egy újat belőle, mert baromi jó az illata. Na jó, nem kimondottan ezért, de őszintén szólva ez is közrejátszott.

A Sugar Plum Fairy ajakradír lila csomagolásban érkezik és bár kifejezetten utálom a lila színt, ezért oda meg vissza vagyok. 2.690,- Ft-ért kapunk 25 grammot, ami elsőre kevésnek tűnhet, de az előző nekem 1!!! évig kitartott. Ha ez fele ennyi ideig bírja is, akkor is bőségesen megéri az árát.

Az összetevők: porcukor, bio jojobaolaj, limonén és ízesítőanyag. Éppen ezért simán lenyalom az ajkaimról, az íze is finom! Mint a képen is láthatjátok, cukor állagú, világos lila színű maga a termék. A vizes ajkaimra szoktam egy nagyon minimális mennyiséget felvinni belőle, éppen csak belemártom az ujjam és elegendő is. Alaposan átmasszírozom vele a bőrt és szépen, kíméletesen távolítja el a száraz részeket.

 

Használat közben is érezni a mennyei illatát, ami egyáltalán nem túl sok, nekem nagyon tetszik, így az ünnepi időszakban pedig különösen.

A végeredmény? Sima, puha ajkak, öröm rájuk felvinni másnap a rúzst! Néhány éve még feleslegesnek tartottam volna egy ilyen terméket és sajnáltam volna rá költeni, de ma már örülök, hogy megvettem őket és alig várom, hogy kipróbáljam a következőt, ha ez elfogyott.

Ajándékba is szuper lehet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr9916365722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása