Az ékszer, amitől leesik az állad

Van az úgy, hogy egy frissen felfedezett márkát követek egy ideig, hogy tényleg megismerjem, mielőtt nektek is bemutatom és van az úgy is, amikor rögtön akarom és már azt is későnek érzem. Na ez is egy ilyen lesz.

 

 

Valahol az Instagramon bukkantam rá a WesselyJewel oldal egy képére és leesett az állam. Majd újra és újra. Nem tudtam elhinni, hogy van itthon egy ennyire tehetséges valaki, aki olyan szintű csodákat alkot, hogy képtelen voltam felfogni. Ráadásul legfőképpen ásványokból, amik tudjátok, hogy a szívemben különleges helyet foglalnak el. Tudtam, hogy ezt a márkát nektek is be kell mutatnom, egyszerűen nem tudtam volna elképzelni, hogy nem keresem fel Dorkát interjúra, hogy minél többet megtudjak ezekről a mesés ékszerekről és arról, ami mögöttük rejtőzik.

 

Keveset olvastam rólad, mesélj magadról néhány mondatban kérlek!

Ilyen kérdésre mindig nagyon nehéz válaszolni, mit is meséljek röviden magamról!:)

Ötvösként végeztem és mellette közgazdász diplomát is szereztem. Boldog párkapcsolatban élek, nemrég történt meg az eljegyzés is, úgyhogy nagyon boldog vagyok! Van egy másfél éves örökbefogadott kiskutyánk Donnie, aki mindig jön velem dolgozni, igazi kis műhely kutyus! Szeretek futni járni, ahol mindig kikapcsolok és imádok főzni, valamint különleges ételeket enni és  kipróbálni! Fontos szerepet játszik az életemben a zene nincs olyan nap, hogy ne hallgatnék valamit akár munka és sportolás közben, valamint otthon. 

 

Hogyan és mikor indult el a márka, milyen volt a kezdeti fogadtatása?

Ötvösként végeztem 2011-ben, majd utána gyakorlatoztam sokáig műhelyben, hogy minél több tapasztalatot szerezzek és tanuljak. Lassan 3 éve, hogy elindítottam a saját márkám.  Kezdetben elkészítettem Instagram és Facebook oldalamat, ahol nagyon jó visszajelzéseket kaptam és egyre több lehetőséget is.
A családom mindig is támogatott és nagyon örültek, hogy ezzel foglalkozom, valamint, hogy abban érvényesülhetek, amit igazán szeretek.

 

 

Hiszel az ásványok erejében vagy csak szimplán esztétikus alapanyagnak tartod őket az ékszerekhez?

Természetesen hiszek az erejükben és a hatásaikban is, de nem ez alapján választom ki őket, hogy ékszerekbe foglaljam.
Fontos, hogy megihlessenek! A Pyrite ásvánnyal foglalkozom a legtöbbet, amit a kollekcióimban is észre lehet venni. Imádom a természetességét, a különleges formáit, színét, szeretek vele alkotni ezért is használom fel a legkülönbözőbb módokon.

 

Több videót is láttam az Instagram oldaladon az ékszerkészítés folyamatáról. Mennyi idő, mire egy-egy darab teljesen elkészül? Több órás procedúrának tűnik. Van ebben segítséged?

Hát attól függ, melyik ékszeremre gondolsz, de általában 1-3 hétig terjed az elkészítési idejük. Egy gyűrű például több napig készül, de mindennel együtt (kifaragás, öntés, kidolgozás, galvanizálás) az elkészítési idő 2-3 hét, minden munkafolyamatot én csinálok az elejétől a végéig! Nem is tudnám átadni másnak, hiszen az én érzéseim vannak benne egy gyűrű/medál kifaragásában, ezt csak én látom, hogy milyenre szeretném megalkotni.
Természetesen pl. a fülbevalók esetében a kövek befoglalásában van egy gyakornok ötvös lány, aki segít nekem és egyre több feladatba beavatom, de a fő tevékenységeket én végzem.

[gallery size="full" ids="9368,9369,9370"]

 

Az egyedi csiszolásnak köszönhetően biztos nincs két egyforma darab. Ez is hozzáad az ékszerek népszerűségéhez?

Igen, mivel nincs két egyforma kő, így a foglalatuk is különbözik. Minden ékszerből egy van, ezért ez is hozzáad az értékükhöz, ami miatt különlegesek!

 

Melyik kollekció a személyes kedvenced? Melyik darabot szereted a legjobban készíteni?

Most jelen pillanatban a gránit kollekcióm a szerelem!!! Imádom készíteni őket! Rengeteg Gránit kő van még, ami megihletett és nem is bírom megállni, hogy ne készüljön el mindig egy vadonatúj darab!:)

 

Várható új kollekció vagy szeretnél egy állandó kínálatot fenntartani?

Én nem tervezem, hogy minden szezonra kötelezően új kollekciót alkossak. Örök darabokat szeretek alkotni! Amikor jön egy érzés és egy ihlet, akkor érik meg bennem egy újabb kollekció is!

 

Egyedi kérésekkel lehet keresni? Pl. ásványhasználat terén, ha valaki olyanból szeretne ékszert, amely nincs a kínálatodban.

Természetesen! Folyamatosan készítek ilyen jellegű ékszereket! Eljegyzési és jegygyűrűkkel is megkeresnek, amiket nagy örömmel készítek el! Bármivel meg lehet keresni! :)

 

Honnan szerzed be ezeket a gyönyörű köveket az ékszerekhez?

Van egy nagyon jó ásványokkal foglalkozó beszerzőm, akit még egy ásványbörzén ismeretem meg! A pyrite kövek Spanyolországból érkeznek, a gránit köveket különböző gyártóktól szerzem be!

 

Kiknek, milyen öltözködési stílushoz ajánlanád a Wessely márkát?

Az ékszereim egyben elegánsak és vagányak is, attól függ, milyen outfithez vesszük fel, így sok stílussal lehet párosítani. A WESSELY lényege és mondanivalója: „Kifinomult, stílusos és örök darabokat jelentő alkotások, a divatot kedvelő és egyediségre törekvő vásárlóknak.”
Általában azt tapasztalom, hogy a stílusos, kifinomult, bátor nők szeretik hordani az ékszereimet, valamint értékelni benne a művészetemet!:)

 

Fantasztikusnak tartom, hogy egy-egy ékszer ilyen sokáig készül, ettől tényleg egyedi, személyes, megismételhetetlen és saját története van. Azok a darabok is gyönyörűek, letisztultak, amelyek csak ezüstből vagy aranyból készültek, a Love gyűrűk például nagy kedvenceim.

Egyébként ebben a cikkben már találkozhattatok a márkával, nem bírtam ki az interjúig na, annyira írnom kellett már róla. Nem értem, eddig hogy nem jött velem szemben sehol, vakon görgettem a social media felületeimet?!

Bár még ezer módon leírhatnám, hogy mennyire ámulok Dorka kreativitásán és tehetségén, nem szeretnélek untatni titeket azzal, hogy nyilvánosan csorgatom a nyálam, szerintem a képek és a válaszok magukért beszélnek.

[gallery size="full" ids="9379,9384,9385,9383,9381,9386,9387,9388,9389,9390,9391,9392"]

 

Ugye ti is szerelembe estetek?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2716365756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása