Rosszul érzem magam, ha sminkelek

Adott egy szépségblogger, aki gimnazista évei alatt azt sem tudta, milyen sminktermék mire való, majd a blogoknak köszönhetően mindent megtanult és megszerette sminkelni magát. De hová tűnt?

[caption id="attachment_9624" align="aligncenter" width="1280"] forrás: Pexels[/caption]

Sok időbe telt, mire megtanultam, mi áll jól nekem, mimet és hogyan hangsúlyozzam, elsajátítsam a technikákat és összegyűjtsek mindent, amire szükségem van. Sokat gyakoroltam, mániámmá váltak a rúzsok és bronzosító nélkül sehová nem mentem, ha sminket viseltem. Gondoltam megosztom veletek, hogy ez milyen gyorsan és szinte észrevétlenül megváltozhat, amely abszolút pozitív változást jelent.

https://www.instagram.com/p/BzOZfQPBmbr/

Ez ezen a nyáron teljesen eltűnt, nulla sminket viselek, rendesen rosszul érzem magam, ha teszek fel alapozót vagy rúzst és törlöm is le. Valószínűleg a nyár eleji nagy meleg miatt nem viseltem néhány napig és aztán annyira így maradt, hogy csúnyábbnak látom magam sminkkel, mint nélküle. Ami csak azért durva, mert sosem szerettem az arcomon semmit a szemeimen kívül. Igaz, mennyire furcsa?

https://www.instagram.com/p/By5o2NCBt5M/

Persze időnként be van festve tartósan a szemöldököm, de mint tudjuk, az is kikopik és nem szoktam rárajzolgatni. Illetve van most műszempillám, kipróbáltam és bár nagyon tetszik, nem hiszem, hogy továbbra is lesz.

 

Nem tudom, miért alakult ez így és meddig marad meg ez, de mivel szeptemberben műtenek és 2 hónapot itthon dekkolok, valószínűleg nem akkor fogok talpig sminkben tündökölni a kanapén rostokolva.

 

 A cikk lényege az, hogy ha nekem sikerült elfogadni, sőt megszeretni az arcomat smink nélkül, akkor bárkinek menni fog! Sablon szöveg, de mindenkin van valami szép, valami szerethető, valami különleges és valami egyedi, ami csak neki van. Legyél rá büszke!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr9316365784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása