Foreo - Tényleg csodafegyver vagy csak túlreklámozták?

Szerintem nincs olyan nő Magyarországon, aki ne futott volna bele Instagramon vagy Youtube videókban a Foreo-őrületbe, egy ideig a csapból is ez folyt. Persze, hogy engem is felcsigázott, de hogy 40-50 ezret kiadjak egy ilyen készülékért, az ki van zárva.

 

Tény és való viszont, hogy valami, amit ennyire az arcunkba tolnak, felkelti az ember érdeklődését, én pedig bloggerként lehetőséget kerestem arra, hogy én is kipróbálhassam. Viszont nem szerettem volna a nagyon drága verziót, hiszen valljuk be, kevesek engedhetik meg maguknak a több tízezres elektromos arctisztító kütyüket, tehát egy elérhető árú terméket szerettem volna tesztelni és megosztani róla a véleményemet, hogyha beválik és valaki ez alapján megvenné, meg is tudja fizetni. Nem akartam én lenni a sokadik blogger, aki elétek tolja a 60 ezres készüléket, hogy szuper, vedd meg és tudom, hogy nem engedheti meg magának egy átlag keresettel rendelkező nő. Felkerestem hát a Notino csapatát, segítségükkel pedig egy olyan olcsó, mégis hosszútávú Foreo készüléket tesztelhettem, amiről jó szívvel írok nektek is. Ez nem más, mint a Foreo Luna Play Plus, amely 15.990,- Ft-ba kerül, amely azért sokkal barátibb, ha tényleg hatásos. Fontos a Plus jelző, ebben ugyanis cserélhető az elem, míg a sima Luna Play 100 használat után eldobandó, amely sem a környezetnek, sem a pénztárcádnak nem használ.

Nem reklám, nem a cég küldte, én kértem tőlük a lehetőséget és abszolút nem kötötték meg a kezemet, hogy milyen véleményt írjak róla, így itt ténylegesen arról olvashattok, mit tapasztaltam 2 hét használat után.

Amikor először bekapcsoltam, kicsit elment a kedvem, mert "csak" rezgett. Na mondom, ettől aztán ne várjak csodát. Egy géles Garnier lemosóval használom reggel és este, leginkább arra voltam kíváncsi, mit kezd majd az orromon és államon éktelenkedő mitesszer halmokkal. A használata nagyon kellemes, masszíroz, nem figyelem az időt másodpercre pontosan, kb. 1-2 percet használom. Imádom, hogy vízálló, de azért így is odafigyelek rá, biztos ami biztos alapon.
Meleg vízzel átöblítem az arcom, felhabosítom rajta a lemosót és jöhet a bevizezett Foreo, kerülve a szemkörnyéket. Utána hideg vízzel leöblítem az arcomat és a készüléket is. Már néhány használat után nagyon durván megdöbbentett az eredmény, mindenféle túlzás nélkül. Az arcom sokkal tisztább, simább és puhább, pedig jó ideje küzdök a sok apró dudorral, amiket látni nem lehet, csak érezni. A mitesszereim nem feketék, hanem sokkal halványabbak, tisztábbak még az orrom körül is, amely igen kényes terület ebből a szempontból. Szóval imádom és azóta mindenkinek el is mondom. Sokkal eredményesebb, mint egy fizikai arcradír vagy egy arctisztító kefe, amellyel sokszor túl erősen tisztítottam az arcomat és gyulladás lett a vége. Ezzel nem tudok semmit elrontani, így csak remélni merem, hogy hosszú ideig tudom használni, mert máris elengedhetetlen része lett az arcápolási rutinomnak, amely így sokkal eredményesebb, mint korábban.

A legfőbb és legszembetűnőbb változás tehát a mitesszerek halványítása és tisztítása, amiért nagyon hálás vagyok ennek a készüléknek, mert ez volt az arcommal a legnagyobb problémám, emiatt használtam alapozót is leginkább, hogy ezeket a fekete pöttyös területeket elfedjem.

 

Krémmánián is nagyon jó értékeléseket kapott, érdemes azokat is elolvasni, ha az enyém nem győzött meg! Maximálisan a saját véleményem is szavaimat olvashatjátok, a Notinonak viszont köszönöm a lehetőséget, hogy bemutathattam nektek egy elérhető áru Foreo terméket!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2316365800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása