Karácsonyi csodaország Debrecen szívében

Mint karácsony imádó, természetesen imádom a fényeket, vásárokat, bazársorokat és ünnepi műsorokat. De amit Debrecenben kaptam, az felülmúlta minden várakozásomat...

 

Az idei vágyam az volt, hogy ott nézzük meg a karácsonyi vásárt és bár úgy alakult, hogy Budapesten is lófrálhattam egy délutánt az ünnepi forgatagban, ezt vártam csak igazán. Debrecen főtere és környéke egyébként is gyönyörű, amolyan semmitmondó napokon is, de valahogy éreztem, hogy idén karácsonykor igazi meseországba csöppenek, ha láthatom.

Amikor a sarkon befordulva megláttam a tengernyi fényt, amint játszik a faágakon, épületeken és hangulatos fabódékon, túlzás nélkül írhatom, hogy olyan tiszta, szinte gyermeki örömöt éreztem, amilyet csak ritkán. Rögtön lenyűgözött, vigyorogtam, mint aki megnyerte az ötös lottót és igyekeztem minden apró részletet, villanást, illatot magamba szívni.

[gallery columns="2" size="full" ids="10150,10151"]

 

Mérhetetlenül boldog voltam, ott voltam, ahol igazán jól tudom magam érezni és komolyan nem értem, miért nem a debreceni lett Európa legszebb karácsonyi vására a budapesti helyett. Egyszerűen csodálatos, mindenhol zene szól, a fényvillamoson karácsonyi kórus dallamai melengették a szívünket és az egész ünnepi forgatag olyan volt, akár egy filmben.

Órákig, hosszú sorokon keresztül tudnék áradozni róla, olyan mértékben levett a lábamról. Ha van még rá lehetőségetek a napokban, látogassátok meg, szavamat adom, hogy nem fogtok csalódni ebben az élményben.

Fotók: saját

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5416365850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása