#maradjotthon divatblogger módra

Ezer meg egy éve nem volt már outfit poszt a blogon, de itt a jó idő, a lengébb, rétegezhető darabok, szóval ideje bepótolni. Ma kicsit rendhagyó módon készültek a fotók, a jelenlegi helyzetre való tekintettel.

 

A nappalinkban, mert a #maradjotthon mozgalom idején nem éreztem úgy, hogy nekünk azért kellene kint mászkálnunk, hogy fotókat készítsünk, így itthon estünk neki. A nappalit mivel tavaly átalakítottuk, így tökéletes hátteréül szolgált az egésznek, így a veszélyhelyzet ideje alatt tudom, hogy fogunk még itt tudni képeket kreálni.

https://konora.cafeblog.hu/2019/07/16/sotet-lyukbol-alom-nappalit-varazsoltunk/

Nagyon szeretem a bő, igazán lenge szabású darabokat, ezekben érzem magam úgy igazán komfortosan, ezért amikor megláttam ezt a bonprix ruhát, tudtam, hogy ez lesz az én tavaszi kedvencem és bár még csak kétszer viseltem, tényleg a nagybetűs tavaszi ruhám lett.

Mivel magas vagyok, nem szeretem az ilyen ruhákat harisnyával viselni, nekem nem érnek le addig, mint egy 165 centis lánynak, de nem zavar, imádom a műbőr hatású leggingseket. Ezt egy helyi üzletben vettem még 2 éve, azóta is szuperül bírja a strapát, pedig elég sűrűn viselem, jó vétel volt és nem bánom, hogy nem egy márkásabb darabba fektettem a pénzem.

A táska egy újabb Brittas szerelem, erről a márkáról semmit nem kell már nektek írnom, nagyon jól tudjátok, hogy mennyire szeretem és mennyire elégedett vagyok az összes táskám minőségével. Ez a kis pöttyös most jól feldobta a szettet, jó választás volt hozzá.

Színekkel is szerettem volna azért feldobni az összképet, a tavaszra való tekintettel a sárga tűnt a legjobb választásnak, így a hajamba is kötöttem egy ilyen kendőt és felavattam a legújabb tornacipőmet is. Bár önmagában nem viselném ezt a színt, így nagyon szeretem, biztos vagyok benne, hogy ezt a kendő-tornacipő párost sűrűn be fogom vetni.

Az ékszereket egyáltalán nem variálom az elmúlt hónapokban, a kedvenc Pandora karkötőim vannak rajtam, egy gyűrű és a neves nyakláncom, fixen, minden egyes nap.

Vigyázzatok magatokra!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3916365872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása