Ha Hódi Pamela túl husis, akkor én mi vagyok?

Nem sűrűn van terítéken a blogon a celeb téma, de néha igenis ki kell írnom magamból, amikor olyan dolgokba botlok a neten, ami egyszerűen abszurd és felfoghatatlan.

 

Én egyébként is kedvelem Hódi Pamelát és becsülöm is a kitartásáért, hogy ilyen bomba alakot sikerült elérnie, kemény edzéssel és odafigyeléssel. Találkoztam viszont ma egy cikkel, amely szerint Pamela meghízott mostanában, én meg csak pislogtam, hogy valamiről lemaradtam volna. EZEN bizonyos képe alatt kapott megjegyzéseket arra, hogy milyen husis lett, mekkora combja van, én pedig kerestem a képen a leírtakat. Majd magamra néztem, hogy ha ő husis, akkor én egy elhízott víziló lennék?

Nem azért posztol az ember Instagramra bármit is, hogy rommá szidják. Kritikát lehet szépen is megfogalmazni, de ami néhány kép alatt megy, egyenesen gyomorforgató. Más munkáját leszólni, még akkor is, ha "csak" egy kép, elég gusztustalan dolog, mivel egy igényes! poszt mögött bizony sok munka van.

Elképzelni nem tudom, néhány ember miért élvezi a mélyről jövő rosszindulatot és irigységet, azt hiszem erre szokás mondani, hogy tipikus magyar mentalitás... Az ilyen kommentelők profilképe általában köszönő viszonyban sincs a személlyel, mert név és arc nélkül könnyebb osztani az észt. Na meg persze ezek az emberek mind JLo-k és Brad Pittek (szeretnének lenni...khmm..).

Honnan veszi ahhoz a bátorságot bárki, hogy sértegessen egy nőt, ráadásul jogtalanul? Én értem, hogy celeb és ki van ennek téve, de komolyan fel kell róni, ha egy képen éppen nem csontsovány, hanem "csak" csinos? Akkor már meghízott? Mi van veletek emberek? Ettől boldogabban alszatok el este vagy szebbnek látjátok magatokat a tükörben? Ha igen, akkor nagyon rossz irányba haladtok...

Próbáljon meg mindenki egy kicsit kedvesebb, megértőbb, pozitívabb lenni, megígérem, hogy nem fog fájni, sőt! Azt is elárulom nektek, hogy az ilyen felesleges, mocskolódó kommentektől egyik influencer sem fog álmatlanul forgolódni, amit egy arctalan senki írt neki.

Most én és a minden bizonnyal bálna testem megyünk és elszégyelljük magunkat.... Ja, mégse.

 

(kiemelt kép: Femina)

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr616365886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása