Hello önbizalom, rég találkoztunk!

Ez az a téma, amiről azt hittem, sosem fogok írni a blogon, mert hogy hírből sem ismerem a fogalom jelentését. Ím láss csodát, mégis elkezdtem pötyögni ezt a bejegyzést!

 

Folyamatosan beszámolok nektek az immáron kerek 11 hete tartó életmódváltásomról, így aki követ(i), tudhatja, hogy sikeres. Fogyok, erősödöm, egészséges vagyok és újra mozgok. Ennek köszönhetően tért vissza az életembe a címben is szereplő, naaagyon rég nem látott ismerős. Na nem lettem egy orrát fennhordó, önbizalomtól pukkadozó nőszemély, de már nem akarok a ruháimban bujkálni, nem takargatom magam és visszatértek az egész alakos fotók is.

Az egészséges, teljes értékű étrendnek köszönhetően ismét fel merem venni a magasderekú nadrágjaimat úgy, hogy betűröm a pólót. Megint boldogan viselek farmersortot, mert a narancsbőröm helyén szebb, simább, feszesebb bőr van, amit nem szégyellek már. Idén többet mutatkoztam strandon, bikiniben, mint az elmúlt 2-3 évben összesen. És úgy összességében fantasztikusan érzem magam, pedig messze még a kitűzött cél.

Nem hiába mondják, hogy egy nőnek igenis kell némi önbizalom, hogy elégedett legyen magával, mert ez külső szemmel is azonnal meglátszik. Kapom is a megjegyzéseket, hogy a fotókon ragyogok, látszik a változás és ez segít, hogy igazán nőnek érezzem magam. Mindezt csakis magamnak köszönhetem és ti sem várhatjátok el másoktól. Csak mi tehetünk azért, hogy jobbak, szebbek, sikeresebbek, vékonyabbak, okosabbak, egészségesebbek és összességében egészséges önbizalommal rendelkező NŐK legyünk. Nincs nyavalygás, nincs majd holnap, nincs na még ezt az utolsót megeszem. Nincs több éjszakára fent hagyott smink, napokra kihagyott bőrápolás és igenis rá kell szokni a hajpakolásra is. Karban kell tartani a körmeinket, tisztán tartani a fogainkat és edzésben tartani az eszünket. Csak rajtunk múlik, hogy elbújunk a csigaházunkban vagy ki merünk lépni és tenni azért, hogy bátran, mosolyogva lépjünk emberek közé. Nekem a fogyás segített, hogy ne akarjak többé szürke kisegér módjára viselkedni. Neked lehet épp egy új frizura vagy néhány új ruha, esetleg egy újabb szakma fogja ezt megadni. Én nem tudhatom helyetted, de leírhatom neked, hogy minél hamarabb vágsz bele, annál hamarabb érezheted azt, amit én. Térképezd hát fel a lelked, hogy mi tenne téged erőssé, boldoggá, hogy megszerezd, ami jár, én pedig teljes erőmmel drukkolok, menni fog! Egy kezdődő, egészséges önbizalmat, amire a világ minden egyes nőjének szüksége van.

Neked is!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2216365888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása