AZ alapozó | L'Oréal Paris True Match

Nyáron messziről kerültem az alapozókat, általában még a BB krémeket is csak akkor vetettem be, amikor ramaty állapotban volt a bőröm. Ahogy beköszönt az ősz, szeretem az egységes bőrképet, ezért sokadjára megrendeltem a kedvenc alapozómat, amiről nektek is ideje beszámolnom.

 

Nagyjából 3 éve találkoztam először ezzel az alapozóval, rögtön megtaláltam az árnyalatomat és azóta is tökéletes a szín, bármikor is használom. A L'Oréal Paris True Match alapozó leheletvékony rétegben felvihető, mégis tökéletesen fedést ígér már egy rétegben is. Az üvege is gyönyörű, letisztult és éppen ezért tökéletes a kivitelezés, nem kelt gagyi hatást, ami nálam sokszor azt eredményezi, hogy le sem veszem a polcról. Valljuk be, az élet minden területén fontos a külső, nincs ez másképp a kozmetikumoknál sem.

Egyetlen pumpányi elég az arcomra, így 8-10 hónapig simán használom, mire kiürül az üveg, így bőségesen megéri az árát. Nagyon vékony rétegben terül és szinte eggyé válik a bőrömmel, nincs olyan érzésem, hogy vakolat van rajtam és nem is látszik, hogy alapozót használtam. Ennek ellenére tökéletes a fedése, csak akkor van szükség korrektorra, ha tényleg durván piros bőrhibám van, egyébként elég fedést nyújt az alapozó egy rétegben. Szinte bársonyos a végeredmény, nem is szoktam mindig púdert felvinni utána, olyan szép a textúrája, igazán természetes.

Simán kibír 10-12 órát úgy, hogy nem kezd el foltosodni, beülni a ráncokba, színt váltani vagy eltűnni. Még akkor is, amikor nem fixálom púderrel, hiába izzadok vagy fogdosom az arcom napközben. Lemosáskor nem kell vele megküzdenem, egyszerűen lehozza a micellás víz, nem úgy, mint más alapozókat, amikor még a sokadik vattán is láttam a színét.

 

Mint látjátok, maximálisan elégedett vagyok vele, nekem ez a tökéletes alapozó és bár a blogger énem néha tesztel másikat, fixen mindig ehhez térek vissza, mert ezt semmi nem tudta még lekörözni.

 

[x]

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr616365904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása